1 września 2019

CD Reiss "Shuttergirl" - recenzja książki+rozdanie

CD Reiss "Shuttergirl"


Wczoraj skończyłam czytać książkę, o której często wspominam Wam na IG. Mowa o "Shuttergirl". Na moim profilu właśnie trwa z nią rozdanie - zapraszam do wzięcia udziału - więc z tej okazji dzisiaj przychodzę do Was z recenzją wspomnianej przeze mnie pozycji książkowej.








Wraz z @wydawnictwo.kobiece mamy dla Was rozdanie - do wygrania książka pt. "Shuttergirl" 💙 💙Co należy zrobić? 1. Obserwuj profile @niebieskaniezapominajka i @wydawnictwo.kobiece, 2. Polub zdjęcie konkursowe i udostępnij je na swoim Instastory z oznaczeniem mojego profilu, 3. W komentarzu poniżej zaproś do zabawy 3 osoby - ilość komentarzy nieograniczona, ale za każdym razem oznacz inne konta. Rozdanie trwa od 22.08. do 01.09. (do godz. 23:59). Wyniki zostaną ogłoszone do dwóch dni po zakończeniu rozdania. Wygrywa 1 osoba. Sponsorem nagrody jest @wydawnictwo.kobiece. Instagram nie ponosi żadnej odpowiedzialności za rozdanie. Powodzenia! 🤛 ___ #rozdanie #wygraj #konkurs #zabawa #książka #rozdanieksiążkowe #wygrajksiążkę #polskadziewczyna #polskichlopak #giveaway #nagrody #czytaniejestfajne #bookstagram #wakacje #holidayvibes #polishgirl #instagood #summerbooks #bookgiveaway #kochamksiążki #shuttergirl #niebieskaniezapominajka
Post udostępniony przez 🌸Niebieska Niezapominajka🌸 (@niebieskaniezapominajka)


Hollywoodzki idol u szczytu sławy 


Nigdy o niej nie zapomniałem. Ani na minutę. Widzę ją czasami, ale nigdy z nią nie rozmawiam. Przepaść między nami jest zbyt duża. Aż do teraz. 

Rozchwytywana paparazzi


Gdy odszedł, moje życie się rozpadło. Teraz nic dla mnie nie znaczy. Jesteśmy królem i królową po przeciwnych stronach Los Angeles. Nie zamieniamy ze sobą nawet słowa. Aż do teraz.

Dwa zupełnie różne  światy, które kiedyś stanowiły jedność



Moja opinia


Okładka charakteryzuje się niebywale interesująco i aż bije od niej miłość, przynajmniej według mnie.
Opis książki niesamowicie mnie urzekł, ale podczas czytania pierwszej strony trochę nie wiedziałam, o co chodzi i pomyślałam, że jednak opis został "upiększony", bo tam co innego, a tu co innego. Jakże bardzo się cieszę, iż się pomyliłam - akcja z rozdziału na rozdział, ze strony na stronę rozwijała się i to sprawiało, że książkę coraz bardziej chce się czytać. Napisana została ona prostym i zrozumiałym językiem, lecz znajdziemy w niej też przekleństwa czy wulgarne słowa. To jednak jakoś zbytnio mi nie przeszkadzało w czytaniu, a tylko dodawało takiego mocniejszego charakteru powieści. Mamy również nutkę erotyzmu wynikającego z miłości i pożądania.
Co do samej historii, myślę, że sam opis zamieszczony powyżej wystarczy, bo nie chcę jakoś szczególnie zdradzać Wam tej opowieści, gdyż wiadomo, iż wówczas zamiera jej taka tajemniczość, a z czytania nie ma już takiej frajdy, ale... historia jest wprost genialna! Opowiadają ją naprzemiennie 2 osoby: raz Laine Cartwright, raz Michael Greydon, czyli powieść posiada 2 narratorów.
Laine, tytułowa Shuttergirl, pracuje jako paparazza, a Michael to hoolywoodzki aktor. Akcja zaczyna się w momencie, gdy główna bohaterka "poluje" na gwiazdy filmowe i tam też widzi Michael'a. Ich losy jednak spotkały się dużo wcześniej, bo bohaterowie znają się ze szkolnych czasów. Pewnego dnia spotykają się w klubie i właściwie od tego momentu ich znajomość się "wznawia".
Laine to troszkę szalona bohaterka, ale też rozsądna i pełna samozapału,  gdyż sama ciężko zapracowała na to, co posiada, więc również dążąca do celu, a przede wszystkim silna - bardzo polubiłam tę postać. Nie ma biologicznej rodziny, a taką prawdziwą stał się dla niej brat z rodziny zastępczej, Tom oraz były nauczyciel - Irving. Michael jest zupełnym przeciwieństwem dziewczyny pod tym względem, bowiem może się pochwalić kochającą rodziną. Jednak coś ich łączy...

Książkę czytałam z naprawdę wielką ochotą i ciekawością, jak potoczy się sytuacja, a także w jaki sposób się zakończy. Nie zostałam rozczarowana - lektura, a raczej jej koniec, dała mi to, czego oczekiwałam!

Shuttergirl to zdecydowanie warta polecenia pozycja!

Książkę znajdziecie na stronie Wydawnictwa Kobiecego, ale też można o nią zawalczyć w moim rozdaniu. :)

Wielbicielkom romansów, ale też tych mocniejszych romansów, bardzo polecam! ♥

43 komentarze:

  1. Okładka mnie zachęca od pierwszego wejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej książki, ale Twoja pozytywna opinia skutecznie zachęciła mnie do lektury.
    PS. Masz bardzo ładny blog. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :)
      Dziękuję ślicznie :) również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Przeczytałam już kilka recenzji o tej książce i coraz bardziej jestem jej ciekawa. Może mi się spodobać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli czujesz, że może Ci się właśnie podobać, to spróbuj, bo myślę, że się nie zawiedziesz. :)

      Usuń
  4. Myślę, że kiedyś przyjdzie mój czas z tą książką. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chcę przeczytać tę powieść <3 Lubię taką tematykę, a okładka jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka wydaje się być bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zapowiada się ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie ze jest pisana prostym i klarownym językiem. I przynam ze lubie jak w książce jest czasem przekleństwo bo mam wrażenie ze jest wtedy bardziej autentyczna

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi ciekawie, wpiszę sobie ją do mojej długaśnej listy ciekawych książek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Książkę chętnie przeczytam w wolnym czasie :D
    W rozdaniu chętnie wzięłabym udział gdybym miała Instagrama.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Z reguły nie przepadam za romansami, ale recenzja zachęcająca, może zrobię wyjątek :)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Książka jest na mojej liście i teraz tylko utwierdziłam się w przekonaniu, że warto po nią sięgnąć :) Żeby jeszcze tylko doba miała więcej godzin :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rewelacyjnie! No, niestety, czasem by się to przydało :D

      Usuń
  13. Mam w planach ją przeczytać :) Tylko ciągle czasu brak :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jest to mój gatunek ale wierzę, że wielu osobom spodoba się ta ksiązka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. A tym rozdaniem to kusisz, kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Okładka mnie zachęciła do przeczytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. From the synopsis, sounds an very interesting book

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja powiem Ci, że mam wręcz odwrotnie - okładka w ogóle nie przypadła mi do gustu, natomiast sama treść to dla mnie strzał w 10! Uwielbiam tego typu historie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Książka jest ciekawa. U mnie wywołała podobne emocje, choć nie jest to wybitna lektura, która zapisuje się u mnie na pierwszych miejscach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy napisany komentarz, który niezmiernie mnie cieszy. Blog to również nawiązywanie małych konwersacji, dlatego zachęcam do jak najczęstszego komentowania. Staram się zawsze odpowiadać na komentarze i odwiedzać z nich wszystkie blogi, więc nie zapraszaj ani nie wysyłaj linku, bo i tak to usunę. :)

Copyright © 2016 Niebieska Niezapominajka , Blogger