6 sierpnia 2019

Tipli - Jak dostać zwrot pieniędzy za zakupy?

Tipli - Jak dostać zwrot pieniędzy za zakupy? Darmowy cashback

Zakupy to nieodłączny element naszego życia. Codziennie wydajemy pieniądze, ale czy zastanawiałaś/zastanawiałeś się kiedyś nad tym, co by było, gdyby jakaś część z nich wracała do Ciebie? Teraz masz taką możliwość dzięki Tipli!



Czym jest Tipli?


Tipli to darmowa platforma internetowa oferująca najbardziej zaufany cashback w Polsce. W swoim asortymencie posiada ponad 823 sklepów partnerskich, w których możemy robić zakupy i otrzymywać zwrot pieniędzy. Sama jestem użytkowniczką tego portalu od jakiegoś czasu i muszę przyznać, że początkowo byłam do niego sceptycznie nastawiona, ale zupełnie niepotrzebnie - teraz korzystam i jestem z tego bardzo zadowolona.

Jak to działa?


Najpierw należy się zarejestrować (KLIK) - jest to oczywiście całkowicie bezpłatne i szybkie.  Następnie można przejść do dalszej części:
1. Wybierz dowolny sklep z oferty Tipli,
2. Kliknij "Kup teraz",

Tipli - sklep Aliexpress
Na przykładzie sklepu Aliexpress

3. Przekieruje Cię wówczas do wybranego przez siebie sklepu, a jeśli nie chcesz czekać, kliknij "Przekieruj teraz",
4. Kupuj w sklepie jak zawsze,
5. Po zakupie otrzymasz mail'a z informacją, że cashback został zarejestrowany oraz ile zwrotu zyskasz- gdy tylko sprzedający go potwierdzi, dostaniesz pieniądze na swoje konto w serwisie Tipli. Następnie możesz wypłacić je na konto bankowe.

Zwroty można przelewać na konto bankowe już od 1 gr.

W jaki sposób naliczany jest cashback?


Cashback działa jedynie podczas zakupów online.
Każdy ze sklepów partnerskich ma indywidualnie określony procent zwrotu od zakupów. Przykładowo, weźmy pod lupę sklep AliExpress, gdzie bardzo często wykonuję zakupy. Sprzedawcy tego sklepu oferują nam do 10% zwrotu (nie na wszystkich aukcjach będzie to równe 10%, dlatego bierzmy pod uwagę ten fakt, bo osobiście, początkowo, nie byłam tego świadoma i zastanawiałam się, czemu zwraca mi się taka, a nie inna kwota ☺️), zatem jeśli kupimy rzecz o wartości 20 zł, otrzymamy 10% zwrotu tej kwoty, co wychodzi 2 zł. Jeżeli produkt kosztuje 50 zł - dostaniemy 5 zł. I tak dalej. Proste, prawda? 

Powiem Wam szczerze, że duża ilość moich zamówień na AliExpress to rzeczy za zaledwie kilka złotych, a nawet kilkanaście groszy, jednak wówczas również dostaję zwroty, np. za produkt, który kosztował 1,36 zł, naliczono mi 0,03 zł cashback'u, więc około 2,5%, natomiast za zakup o wartości 0,69 zł otrzymałam 0,02 zł - z takich kwot też może wyjść świetna suma ogólna na koncie! Na moim koncie, w ciągu zaledwie kilku miesięcy, uzbierało się łącznie 18,61 zł zwrotów, z czego wypłaciłam już 8,15 zł. Moim zdaniem, to naprawdę świetna suma.

Sposób płatności i dostawy zamówienia nie wpływa na przypisywanie się zwrotu cashback. Wybieraj tę formę, która odpowiada Ci najbardziej.

Czy to jest bezpieczne?


Zdecydowanie tak. Kiedy zaczynałam korzystać z Tipli, miałam trochę obaw co do tego, ale swoje konto posiadam już od kilku miesięcy i nie zauważyłam, by działo się coś złego. Nasze dane chronione są przez partnerów portalu, więc nic nigdzie nie wycieka. 

Istnieje jakiś haczyk?


Niektórzy mogą w to nie uwierzyć, ale nie ma żadnego haczyka. Serwis Tipli nie oczekuje niczego w zamian od Was za korzystanie z ich platformy. Tutaj zyskują wszyscy: kupujący otrzymuje zwrot pieniędzy za zakupy, sklep partnerski cieszy się nowymi klientami, a Tipli dostaje prowizję za pozyskanie konsumentów.
Ponadto ceny w sklepach z linku przekierowującego z Tipli nie są wyższe od oryginalnych, gdy wchodzi się bezpośrednio na stronę danego sklepu z przeglądarki. A o takich różnicach cen czytałam kiedyś w Internecie i aż musiałam sama to sprawdzić. Okazało się właśnie, że to bzdury i Tipli nie podnosi żadnych kwot. ☺️

Podsumowanie


Jak widać, Tipli jest naprawdę świetnym portalem cashback'owym. Mam nadzieję, że udało mi się Was przekonać do korzystania z jego usług. Cieszę się, iż mogłam podzielić się z Wami zarówno przydatnymi informacjami na temat tej platformy, jak i swoimi odczuciami, bo portal zasługuje na uwagę. Jestem bardzo ciekawa, czy są tu osoby, które miały bądź mają nadal styczność z Tipli - napiszcie, proszę, w komentarzu, co sądzicie, a wszystkim tym, którzy pierwszy raz słyszą o takim serwisie, gorąco polecam!

52 komentarze:

  1. Oh yes, I love everything with refund :)
    Thank you for sharing this opportunity

    Have a great day!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba już wcześniej słyszałam o Tipli. Jednak ja na razie nie mam potrzeby z niego korzystać bo bardzo rzadko kupuję coś przez Internet. Jednak ostatnio chodzi za mną myśl, by kupić coś na Aliexpress, więc chyba jednak założę konto.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam Tipli:) Miłego tygodnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze o tym nie słyszałam, ale chętnie skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcześniej nie słyszałam o tej platformie, dlatego cieszę się że zdecydowałaś się na ten post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, korzystanie z cashbacków, to naprawdę świetna sprawa :) Platformę znam i potwierdzam, że nie ma haczyków, a sam proces jest w pełni bezpieczny :) A skoro można zaoszczędzić nieco więcej na zakupach, to ja jestem na tak! :)
    Pozdrawiam ciepło Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dotąd nie miałam pojęcia o takiej metodzie zwrotu, a robię wiele zakupów przez internet. Może stronka się przyda. Dziękuję za cenną informację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Korzystam już z podobnej stronki, sporo można odsyzkać, sprawdzone :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam nigdy o Tipli, a większość zakupów robie przez internet, wiec może mi się przydać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy z tego nie korzystałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie jakoś nigdy mi specjalnie na ty nie zależało, nigdy jakoś nie cierpiałam podczas zakupów, ale wiem,że moi znajomi korzystają i jest to super opcja ❣

      Usuń
    2. Ja również wówczas nie miałam jakichś wyrzutów, że wydałam pieniążki, ale jeśli jest taka możliwość, to czemu by z niej nie korzystać? :)

      Usuń
  11. Jeszcze się w to nie bawiła, może kiedyś spróbuję :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze, rzeczywiście fajny patent jak ktoś często kupuje online.

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam tą apkę i korzystam z niej, ale na zwrot mi się jeszcze nie uzbierało.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja używam do zwrotów Planet Plus i uważam, że ta strona tez jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już o tym słyszałam. Świetna sprawa.. przyjemne zakupy i jeszcze oszczędnośc.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cóż, nawet drobne kwoty piechotą nie chodzą, więc chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dzięki temu taka drobna sumka wychodzi na jeszcze mniejszą ;)

      Usuń
  17. Znam ten portal, kilka razy o nim czytałam, jednak sama nie korzystałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bardzo często robię zakupy w internecie więc chętnie skorzystam z tej apki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prawdę mówiąc nigdy nie korzystałam z tej czy podobnej aplikacji, a wszystko dlatego, że bardzo rzadko kupuje online.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś zmienisz zdanie i wykorzystasz tę stronkę :)

      Usuń
  20. Słyszałam o takich stronach, ale na razie nie mam potrzeby korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze to fajnie, gdy z zakupów zbiera się nawet mała sumka cashback'u :)

      Usuń
  21. Znam tę stronkę i sama jakiś czas temu miałam okazję z nimi współpracować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zerknę na tą aplikacje, bo brzmi interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy napisany komentarz, który niezmiernie mnie cieszy. Blog to również nawiązywanie małych konwersacji, dlatego zachęcam do jak najczęstszego komentowania. Staram się zawsze odpowiadać na komentarze i odwiedzać z nich wszystkie blogi, więc nie zapraszaj ani nie wysyłaj linku, bo i tak to usunę. :)

Copyright © 2016 Niebieska Niezapominajka , Blogger