6 listopada 2019

Summer Sunset - lakier idealny na jesień?丨Orly Epix Flexible Color

Summer Sunset - Orly Epix Flexible Color



Moja kolekcja lakierów z Orly jest już całkiem pokaźna (kilka z nich recenzowałam na moim blogu), a niedawno dołączyły do niej nowe kolory z serii Epix. Jednym z nich jest Summer Sunset.




Lakier Summer Sunset (29942) jest, według mnie, odcieniem nadającym się zarówno na lato (na co wskazuje sama nazwa), jak i na jesień, więc idealnie sprawdzi się o tej porze.

Summer Sunset - lakier idealny na lato i jesień?丨Orly Epix Flexible Color

To typowa pomarańcza, ale na zdjęciach wpada też w żółte tony. Dopełnienie tego lakieru stanowi złoto-perłowe wykończenie (shimmer), ale jest ono bardzo delikatnie i praktycznie go nie widać, zwłaszcza na zdjęciach.

Summer Sunset - lakier idealny na lato i jesień?丨Orly Epix Flexible Color

Lakier pochodzi z, nowej dla mnie, serii EPIX. Razem z topem Sealcoat tworzy 2-etapowy system, który ma zapewniać dłuższą żywotność manicure. Czas schnięcia to mniej niż 8 minut.

Summer Sunset - lakier idealny na lato i jesień?丨Orly Epix Flexible Color

A jak to ma się w rzeczywistości i w praktyce?


Producent nakazuje nałożyć 2 warstwy lakieru, po czym zastosować top. U mnie były to 3 warstwy, ponieważ Summer Sunset należy raczej do jasnych odcieni gamy kolorystycznej, więc krycie uznaję za średnie. Po 3 warstwach efekt mnie zadowalał i nie stał się jakiś przesadzony. Lakier rzeczywiście dosyć szybko schnął. Dobrze mi się nim malowało paznokcie, bo praca z jego pędzelkiem była przyjemna. Dzięki topowi Sealcoat ostateczne wykończenie manicure jeszcze lepiej się prezentowało.

Summer Sunset - lakier idealny na lato i jesień?丨Orly Epix Flexible Color

Jak oceniam trwałość lakieru?


Myślę, że w porównaniu z innymi seriami, np. Color Blast czy Breathable, EPIX charakteryzuje się trochę lepszą trwałością, bo po prostu lakier dłużej trzyma się na paznokciach - takie dobre kilka dni! Pewnie to w większości zasługa topu z zestawu. ☺

Summer Sunset - lakier idealny na lato i jesień?丨Orly Epix Flexible Color

Warto wspomnieć o tym, iż lakiery EPIX mają formułę 12 FREE, a zatem nie zawierają DBP (ftalan dibutylu), Toulenu, Formaldehydu, kamfory, MEHQ, żywicy formaldehydowej, parabenów, glutenu, składników pochodzenia zwierzęcego, Ethyl Tosylamide, Ksylenu i MIT (metyloizotiazolinon).

Summer Sunset - lakier idealny na lato i jesień?丨Orly Epix Flexible Color


Odcień Summer Sunset niesamowicie mi się podoba i fantastycznie współgra z jesienną scenerią na zdjęciach. Na pewno jeszcze kilka razy tej jesieni wykonam sobie manicure z użyciem właśnie tego lakieru, bo jest cudowny. ♥ 

A u Ciebie, jakie kolory królują o tej porze roku?


Co myślisz o mojej propozycji? ☺

28 komentarzy:

  1. Kolor idealny na jesień, piekne masz paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie cudowny kolor. I też uważam, że to idealna propozycja na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny dyniowy odcień, nie mam jeszcze takiego w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na zdjęciach właśnie bardziej wpada w żółte tony :)

      Usuń
  4. Idealnie wkomponowuje się w jesienne barwy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. BARDZO JESIENNY KOLOR. PRZYJEMNY DLA OKA :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor. Znam tylko serię Breathable, Ale nie byłam zadowolona z trwałości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Na ogół, seria Brethable, przynajmniej wg mnie, jest ok pod względem trwałości, bo lakiery trzymają się zdecydowanie dłużej niż chociażby te drogeryjne. Z kolei w przypadku serii Epix trwałość jest lepsza niż Breathable :)

      Usuń
  7. Odważny odcień,ja jesienią lubię fioletowe i bordowe paznokcie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super odcień! Idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Normalnie nie lubię takich kolorów, ale ten o dziwno mi się podoba i rzeczywiście jest idealny na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  10. Such a stunning nail colour. I like it so much.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/11/declare-caviar-perfection-luxury-anti_14.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten kolorek przeuroczy! Na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorek super się prezentuje.
    Piękne paznokcie. Pozdrawiam.
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny odcień ;) Lubię lakiery Orly, ale tej serii jeszcze nie testowałam ;) Super, że schnie szybko i ma lepszą trwałość!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy napisany komentarz, który niezmiernie mnie cieszy. Blog to również nawiązywanie małych konwersacji, dlatego zachęcam do jak najczęstszego komentowania. Staram się zawsze odpowiadać na komentarze i odwiedzać z nich wszystkie blogi, więc nie zapraszaj ani nie wysyłaj linku, bo i tak to usunę. :)

Copyright © 2016 Niebieska Niezapominajka , Blogger