27 sierpnia 2019

Vianek - Odżywczy krem pod oczy

Vianek - Odżywczy krem pod oczy

Produkty marki Vianek są mi bardzo dobrze znane i lubiane przeze mnie. W tamte wakacje pisałam Wam o kremie na dzień oraz na noc, które świetnie się u mnie sprawdziły i nadal sprawdzają, bo wracam do nich, a zwłaszcza do tego na dzień (recenzja). Dziś zapraszam Was na wpis o kremie pod oczy.


Krem pochodzi z serii pomarańczowej, czyli odżywczej.

Od producenta


Krem intensywnie pielęgnujący okolice oczu, zawiera składniki o działaniu odżywczym. Olej sojowy, z pestek moreli i rokitnikowy, bogate w witaminy, wykazują właściwości antyoksydacyjne i wzmacniające. Ekstrakt z szyszek chmielu zapobiega przedwczesnemu starzeniu skóry. Krem może być stosowany pod makijaż.


Opakowanie

Buteleczka, o pojemności 15 ml, posiada pompkę, za co duży plus! Jego dozowanie jest wygodne i łatwe. 


Vianek - Odżywczy krem pod oczy

Konsystencja

Właściwie jest taka, jak w przypadku kremu na dzień - "aksamitna", niespecjalnie zbita, ale gęstawa. Cechuje się bezproblemowym rozsmarowywaniem - osobiście, najpierw rozcieram krem pod powiekami, a następnie lekko wklepuję go opuszkami palców. 


Zapach


Taki sam, jak wspomnianego wcześniej kremu - nie umiem określić, do czego mogłabym go porównać, ale jest po prostu piękny! Totalnie mnie zauroczył. ♥

Skład


Aqua, Glycine Soja Oil, Coco-Caprylate, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Glyceryl Stearate, Humulus Lupulus Cone Extract, Glycerin, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Lecithin, Hippophae Rhamnoides Oil, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Parfum, Dehydroacetic Acid, Benzyl Salicylate, Lilial, Hexyl Cinnamal.


Vianek - Odżywczy krem pod oczy


Działanie


Krem ten był moim pierwszym wśród kremów pod oczy, bo wcześniej ich nie używałam (nie wiem, jak mogłam!). Teraz widzę, że moja skóra pod oczami go wręcz potrzebuje i jakby pije. Kosmetyk idealnie nawilża tę okolicę, a przy tym naprawdę odżywia. Testowany jest zarówno przeze mnie, jak i moją mamę. Obie, już mniej więcej po miesiącu (lub nawet mniej) używania tego kremu, zauważyłyśmy zdecydowaną redukcję cieni pod oczami, a miałyśmy z tym problem - może nie ogromny, ale jednak te "sińce"! były widoczne. Obecnie, kończymy drugie opakowanie, a efekt widać jeszcze wyraźniej! Dodatkowo u mamy spostrzegłyśmy wygładzenie zmarszczek - nie wiem, czy to głównie zasługa tego czy innego kremu, również z Vianka, lecz nie wykluczam, iż ten produkt zadziałał w ten sposób.

Podsumowanie


Krem spisał się rewelacyjnie i obie z mamą wiemy, że nie przestaniemy na dwóch opakowaniach, bo nabyłam już kolejne. ;) Kosmetyk nie jest zbyt drogi, bo można go kupić nawet za 16 zł w górę, a cena ta, biorąc pod uwagę tak fantastyczne działanie, jest śmieszna. :) Ponadto produkt charakteryzuje się dobrą wydajnością oraz cudownym składem. Bardzo się cieszę, że poznałam ten krem i do tego zaszczepiłam moją mamę miłością do marki Vianek. :)

Jakiego kremu pod oczy obecnie używacie? Jestem bardzo ciekawa! :)

34 komentarze:

  1. Miałam ten krem, był straszny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam i byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesting post dear! Thanks for the inmormation!

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie szukam jakiegoś kremu pod oczy to może się skuszę na ten :D

    OdpowiedzUsuń
  5. moze sie skuszę skoro taki fajny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh very interesting product dalring thanks for share
    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie używam żadnego kremu pod oczy, ale czas najwyższy się za jakimś rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem bardzo zadowolona z tego, że zaczęłam swoją przygodę z kremami pod oczy. :)

      Usuń
  8. Właśnie kończę krem pod oczy, może wypróbuję ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja chyba też powinnam zacząć używać kremu pod oczy. Słyszałam już wcześniej o tej firmie wiele dobrego, dlatego chociaż nie testowałam żadnego z ich produktów, nie dziwi mnie już, że ten krem działa takie cuda! Chyba musi zawitać i w moim domu!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci go polecam! :) również pozdrawiam ciepło ;)

      Usuń
  10. Ależ go wychwaliłaś. Wstyd przyznać, ale nie mam żadnego ciekawego kremu pod oczy więc chętnie zaczerpnę inspirację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten krem zdecydowanie zasłużył na moje pochwały! :) cieszę się :)

      Usuń
  11. Dla mnie te kremy są za ciężkie, zarówno balsamy jak i kremy zwykłe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś krem pod oczy Sylveco i lubiłam go, więc może teraz pora na Vianka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam tylko kilka jego próbek, ale nie zdążył zrobić niczego szczególnego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety krem pod oczy to najmniej systematycznie używany przeze kosmetyk. Wciąż próbuję to zmienić...
    Tej marki nie znam, więc chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś miałam tak z balsamami do ciała. Teraz nie wyobrażam sobie mojej pielęgnacji bez nich :) wszystko jest do wyćwiczenia! :)

      Usuń
  15. Bardzo lubię produkty tej marki. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem bardzo ciekawa, czy sprawdziłby się, w przypadku mojej - już nie tak młodej, skóry ;) Ja używam dwóch różnych kremów pod oczy, bo na noc potrzebuję nieco solidniejszej konstystencji, a na dzień takiej, na której dobrze wygląda korektor.
    Obecnie, na noc używam kremu pod oczy marki SVR, a na dzień, kremu z witaminą C marki Sesderma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak, bo jak pisałam w recenzji - u mojej mamy spisał się świetnie! :) pierwszy raz słyszę o tych markach, ale ten z witaminą C mnie zaintrygował ;)

      Usuń
  17. Jak skończę obecny krem pod oczy to bardzo możliwe, że się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używałam jeszcze kosmetyków z tej marki, ale ja akurat muszę już nakładać pod oczy coś silniejszego, więc na ten krem się nie zdecyduję, ale możliwe, że zaciekawi mnie kiedyś jakiś inny kosmetyk Vianka:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam w recenzji, również w takich przypadkach dobrze sobie radzi. :)

      Usuń
  19. Nie miałam jeszcze tego kremu ale bardzo lubię ich kosmetyki:) Są niedrogie a mają mega fajną jakość :**Buźka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy napisany komentarz, który niezmiernie mnie cieszy. Blog to również nawiązywanie małych konwersacji, dlatego zachęcam do jak najczęstszego komentowania. Staram się zawsze odpowiadać na komentarze i odwiedzać z nich wszystkie blogi, więc nie zapraszaj ani nie wysyłaj linku, bo i tak to usunę. :)

Copyright © 2016 Niebieska Niezapominajka , Blogger