21 września 2019

Rozdanie z "Ring girl" - wygraj książkę



Niedawno, bo w czerwcu, mój blog obchodził swoje 1. urodziny! Dziś mam dla Was pierwsze rozdanie tutaj. Do wygrania książka K.N. Haner pt. Ring girl.



Zasady:


1. Obserwuj mojego bloga (klik) - kliknij baner "Obserwuj", który znajduje się po prawej stronie bloga; w wersji mobilnej opcja ta znajduje się na dole strony,
2. W komentarzu poniżej napisz "Biorę udział", zostaw swój e-mail (ułatwi mi to skontaktowanie się z Tobą w celu wysyłki nagrody) oraz daj znać, jaka piosenka, ostatnio, wpadła Ci w ucho.

Aktywność na blogu może zwiększyć szansę na wygraną - mile widziane komentarze pod innymi wpisami.

Konkurs trwa od 21.09. do 10.10. (do godz. 23:59). Wyniki zostaną ogłoszone do trzech dni po zakończeniu rozdania pod tym wpisem. Konkurs odbędzie się, jeśli weźmie w nim udział przynajmniej 10 osób. Zwycięzca zostanie poinformowany o wygranej drogą mailową. Na dane do wysyłki nagrody czekam przez 48 h - w przeciwnym razie wybiorę inną osobę.
Wygrywa 1 osoba.
Sponsorem nagrody jest Wydawnictwo Kobiece.
Wysyłka na terenie Polski.
Blog nie ponosi żadnej odpowiedzialności za rozdanie. 

Powodzenia! ♥


Wyniki

Dziękuję za wszystkie zgłoszenia w konkursie. Nie wszystkie osoby jednak wykonały zadanie nr 2. Rozdanie wygrywa Femina domi - gratuluję! :)
Niedługo kolejne konkursy. ;)

33 komentarze:

  1. Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom zabawy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział. 😊
    16carolajna16@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Congratulation!
    Happy one year birthday!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również życzę wszystkim uczestnikom powodzenia 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama niedawno kupiła tą książkę i planuję ją od niej pozyczyć wiec nie zabieram nagrody innym :) powodzenia dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie poznam tą książkę.
    millena90m@gmail.com
    Ostatnio w ucho wpadła mi Shawn Mendes, Camila Cabello - Señorita ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat tej książki i chętnie bym ją przeczytała :)
    Biorę udział
    kmaczynska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat tej książki i bardzo chętnie bym ją przeczytała :)
    Biorę udział
    kmaczynska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział :).
    amma(małpa)poczta.fm

    Oj, rzadko słucham radia i nie przychodzi mi do głowy żadna piosenka ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie wezmę udział w rozdaniu jeśli maila mogę podać w wiadomości prywatnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę udział :)
    elzbieta.switulska@gmail.com
    "Don't Call Me Angel" Ariany Grande

    OdpowiedzUsuń
  12. "Biorę udział", e-mail m.urgacz@op.pl
    Piosenka: ,,Lover" Taylor Swift.
    Marta Urgacz, bloga obserwuję jako U r

    OdpowiedzUsuń
  13. Cały czas po głowie chodzi mi piosenka Cecila Krull "My Life is going on" z serialu Dom z papieru. Piosenka, jak i cały serial nie do zapomnienia.
    - Biorę udział :)
    saliientt@interia.pl@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział :)
    Piosenka, która wpadła mi ostatnio w ucho to Dance Monkey 🐵
    alicja.sobota95@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział Ostatnio spodobała mi się piosenka Jax Jones, Bebe Rexha - "Harder" Mój e-mail: karlen@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Biorę udział :)
    C-Bool "La La Love"
    Email: annbobrowska1986@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział :)
    Ulubiony utwór: Indila "Parle à ta tête"
    Email: teresabobrowska52@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Biorę udział ;)
    Marcin Sójka "Lepiej"
    Mój email: chris061088@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Biorę udział

    Jonas Brothers "Only Human"

    email: jan200652@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Skoro konkurs trwa to warto spróbować swoich sił.
    obserwuję jako: Sara Gołaś
    e-mail: sar.shy.ofc@gmail.com

    Innym uczestnikom życzę powodzenia ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Biorę udział! :)
    Ostatnio wpadła mi w ucho piosenka Mikolas Josef ft. Fito Blanco & Frankie- Acapella. Bardzo wakacyjna, dobry nastrój gwarantowany :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Biorę udział ! :)
    e-mail: gosia.s012@gmail.com

    Ja ostatnio jestem zakochana w szanty! Ciągle słucham Dominiki Żukowskiej i Andrzeja Koryckiego! A "Struna za struną" wprost mnie w sobie rozkochała! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Biorę udział :)
    email - feminadomi@gmail.com
    Piosenka, która ostatnio nie chce wyjść z mojej głowy to ... "Za krokiem krok" Cleo. Nic nie potrafię na to poradzić, raz ja usłyszałam i od razu wpadła mi w ucho ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Biorę udział, chciałbym przeczytać :-) azalia133@wp.pl. Od kilku dni przyczepiła się do mnie piosenka Dżem "Do kołyski". Może dlatego że złapałam jesiennego doła .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy napisany komentarz, który niezmiernie mnie cieszy. Blog to również nawiązywanie małych konwersacji, dlatego zachęcam do jak najczęstszego komentowania. Staram się zawsze odpowiadać na komentarze i odwiedzać z nich wszystkie blogi, więc nie zapraszaj ani nie wysyłaj linku, bo i tak to usunę. :)

Copyright © 2016 Niebieska Niezapominajka , Blogger