17 września 2019

Cafe Mimi - Odżywczy krem-masło do rąk "Witaminowy koktajl"

Cafe Mimi Odżywczy krem-masło do rąk "Witaminowy koktajl"


Kremy do rąk są nieodłącznym elementem mojej codziennej pielęgnacji. Te z marki Cafe Mimi znam bardzo dobrze, bo przetestowałam już kilka wersji zapachowych. Rok temu miałam okazję poznać Głęboko odżywczy krem regenerujący, który oczarował mnie swoim lawendowym zapachem i znalazł się w ulubieńcach miesięcy ( recenzja - klik).  Dziś czas na recenzję mojej nowości, a jest nią Odżywczy krem-masło do rąk Witaminowy koktajl.


Od producenta


Olej z trawy cytrynowej oraz ekstrakt z kwiatów białej lilii to sprzymierzeńcy pięknej skóry Twoich dłoni. Właśnie takie połączenie odnajdziesz w odżywczym kremie-maśle do rąk marki Cafe Mimi. 
Niesamowicie aksamitna receptura nawilży, zregeneruje oraz wygładzi naskórek, a także zapewni nawilżenie na wiele godzin. 

Bazą dla formuły kremu są dwa niezwykle cenne oraz bogate w witaminy składniki: olej z trawy cytrynowej oraz ekstrakt z kwiatów białej lilii. Pierwszy z nich odświeża, dezynfekuje tonizuje i poprawia zdolności ochronne. Drugi zaś zapobiega procesowi starzenia skóry, stymulując ją do produkcji kolagenu. Olej neroli usprawnia przepływ krwi i wzmacnia ścianki naczyń krwionośnych. Z kolei masło shea natłuszcza, wygładza, zmiękcza i uelastycznia.

Opakowanie


Wygodna w używaniu tubka z odkręcanym koreczkiem dzięki pojemności 50 ml jest idealna do torebki. Bardzo podoba mi się szata graficzna, gdyż każda wersja zapachowa posiada inny kolor tubki. Pomimo tak małej pojemności, masło charakteryzuje się bardzo dobrą wydajnością.

Konsystencja


Krem ma konsystencję lekkiego masełka, które jest dość aksamitne i w miarę szybko się wchłania. 


Odżywczy krem-masło do rąk "Witaminowy koktajl"


Zapach


Krem pachnie bardzo owocowo, wręcz cytrusowo. Woń rzeczywiście cechuje się świeżością, więc idealnie nadaje się głównie na lato.


Skład


Aqua, Lilium Candidum (Madonna Lily) Extract, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Vegetable Glycerin, Glyceryl Monostearate, Caprylic / Capric Triglycerides, Sodium Polyacrylate, D-panthenol, Cymbopogon Citratus (Lemongrass) Essential Oil, Citrus Aurantium (Neroli) Essential Oil, Perfume, Citric Acid, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol.


Działanie


Krem bardzo dobrze nawilża dłonie. Stają się one miękkie i gładkie, a dodatkowo pięknie pachną. Po zastosowaniu masła zauważam na nich delikatną tłustą powłokę, która w żaden sposób nie przeszkadza w wykonywaniu jakiejś pracy rękami. Działanie kremu wyczuwalne jest dosyć długo.


Podsumowanie


Krem całkowicie skradł moje serce i uwielbiam używać go zwłaszcza w dzień. Jest niesamowicie tani, bo osobiście kupiłam ten produkt za około 4 zł, a charakteryzuje się świetnym składem, bardzo dobrą wydajnością, ślicznym zapachem, a co najważniejsze - genialnym działaniem. Kolejny hit za małe pieniążki. ;)

Znacie kremy do rąk z tej marki? Macie swój ulubiony produkt w tej kategorii? ♥

22 komentarze:

  1. ja to zawsze zapominam o kremie do rąk jakoś nie mam zawsze czasu na smarowanie :) Ten zapowiada się całkiem fajnie :)

    Buziaki:*
    Zapraszam na nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dłonie ostatnio potrzebują ciągłego nawilżania, więc staram się nie zapominać o kremach, zwłaszcza na noc. :)

      Usuń
  2. W sezonie jesiennym dobry krem do rąk na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz go widzę na oczy :-) Powinien być fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak za taką cenę to rzeczywiście super!

    OdpowiedzUsuń
  5. To coś dla mnie:). Spróbuję chętnie:).

    OdpowiedzUsuń
  6. O! Brzmi ciekawie, a ja potrzebuję mocnego nawilżenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za polecenie tego kremu. Akurat tego konkretnego nigdy nie używałam, a skoro jest bardzo dobry i zarazem tani, to chętnie sobie taki sprawię. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja potrzebuję mocno skoncentrowanych kremów do rąk, zwłaszcza jesienią i zimą

    OdpowiedzUsuń
  9. W pierwszym momencie po zobaczeniu zdjęcia myslalam, że pachnie kawą :D Cena bardzo zachecająca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to ciekawe skojarzenie! :D krem jest naprawdę godny uwagi ;)

      Usuń
  10. Faktycznie, idealny do torebki a i cena przystępna. Kremy do rąk najczęściej stosuję od jesieni do wczesnej wiosny kiedy ogrzewanie wysusza powietrze i moje dłonie są najbardziej narażone na wysuszenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! U mnie kremy do rąk cały rok, obowiązkowo. :)

      Usuń
  11. Widzę że skład ma naprawdę godny uwagi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy napisany komentarz, który niezmiernie mnie cieszy. Blog to również nawiązywanie małych konwersacji, dlatego zachęcam do jak najczęstszego komentowania. Staram się zawsze odpowiadać na komentarze i odwiedzać z nich wszystkie blogi, więc nie zapraszaj ani nie wysyłaj linku, bo i tak to usunę. :)

Copyright © 2016 Niebieska Niezapominajka , Blogger