1 czerwca 2020

Jenny Blackhurst "Ktoś tu kłamie" - recenzja książki


Ostatnio brałam pod lupę genialną książkę wydawnictwa Albatros pt. Dylemat (recenzja). Dziś czas na kolejną, trochę podobną gatunkowo powieść - Ktoś tu kłamie.


Tytuł oryginału: Someone is lying
Tłum.: Maria Frąc
Gatunek: kryminał/sensacja/thriller
Liczba stron: 384
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Wyd.: 5 maja 2020


Ktoś wie, że to nie był wypadek.
Ktoś wie, że popełniono zbrodnię.

Minął rok, odkąd Erica Spencer zginęła w wyniku tragicznego wypadku. Wydaje się, że nikt w Severn Oaks już nie pamięta o dramatycznym wydarzeniu, które wstrząsnęło tą małą społecznością. Do czasu, gdy do sieci trafia zapowiedź serii podcastów zatytułowanych „Prawda o Erice”. Ich autor zapowiada, że ujawnią, co tak naprawdę wydarzyło się na halloweenowym przyjęciu, podczas którego Erica... została zamordowana.

Podejrzanych jest sześcioro, a autor nagrań obiecuje w ostatnim z nich zdemaskować mordercę. Ponieważ każdy kolejny podcast skupia się na innym podejrzanym, mieszkańców Severn Oaks zaczyna ogarniać niepokój, a gdy jedna z wytypowanych osób ginie – wybucha panika. Uciekła? Jest winna? Grozi jej niebezpieczeństwo? Kiedy napięcie rośnie, sąsiedzi zwracają się przeciwko sobie. Zwłaszcza, że każdy z nich ukrywa jakiś sekret. A jeden z nich już ma na koncie morderstwo…


Moja opinia


Nie będę się rozpisywała, bo jednym słowem książka jest po prostu fenomenalna! Ostatnio mam wrażenie, że coraz to kolejna książka, którą trzymam w swoich rękach, jest jeszcze lepsza od poprzedniej!
Ta cała historia, akcja Ktoś tu kłamie, tak trzymała mnie w napięciu, a zarazem była nieprzewidywalna, ponieważ z każdą następną stroną dowiadywałam się czegoś nowego i czegoś, o czym zupełnie bym nie pomyślała, będąc jeszcze kilka kartek wcześniej. Czasem fabuła była aż wręcz przerażająca, ale to tylko budowało napięcie wydarzeń. Ten cały podcast, o którym mowa w opisie powieści, został tak wyśmienicie przemyślany, w ogóle ta historia z nim związana - autorka miała niebanalny pomysł!


Z całego serca polecam kolejną świetną pozycję książkową! ☺



Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Albatros.


21 komentarzy:

  1. Lubie takie trzymające w napięciu i nieprzewidywalne książki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba właśnie znalazłam kolejną pozycję do przeczytania. Uwielbiam książki z pomysłem, które trzymają w napięciu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie przeczytam, skoro polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie książki, więc z checią po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znajdzie się na pewno w moich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam zapisany tytuł tej ksiażki w "Do przeczytania ". Widzę, że jesteś kolejną osobą która ja zachwala wiec chyba muszę ja przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko tak to opisałaś, że aż mam ochotę się skusić choć zazwyczaj wybieram nieco inne lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że by mnie wciągnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie historie :) chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super jest ta książka, pochłonęłam ją w jeden wieczór 😁

    OdpowiedzUsuń
  11. Już ta zapowiedź sprawiła, że mam ciarki! Naprawdę lubię tego typu książki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio mam jazdę na temat kryminalny, a po opisie wnioskuję, że może mnie zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem bardzo ciekawa tej książki ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo ciekawa tej książki ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem bardzo ciekawa tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba muszę sobie ją sprawić <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy napisany komentarz, który niezmiernie mnie cieszy. Blog to również nawiązywanie małych konwersacji, dlatego zachęcam do jak najczęstszego komentowania. Staram się zawsze odpowiadać na komentarze i odwiedzać z nich wszystkie blogi, więc nie zapraszaj ani nie wysyłaj linku, bo i tak to usunę. :)

Copyright © 2016 Niebieska Niezapominajka , Blogger