7 czerwca 2020

Mąka ziemniaczana - idealny dodatek do masek do włosów?



Jakiś czas temu na swoim Instagramie pisałam o mące ziemniaczanej na włosy. Dziś przybliżę Wam ten temat.


Czy mąka ziemniaczana działa?


Tak i to bardzo dobrze! Jest świetnym dodatkiem do masek/odżywek. 


Jak stosować? Przepis


Myjemy włosy, osuszamy ręcznikiem papierowym. 
Do odżywki bądź maski (takiej, która solo nie działa zbyt dobrze; zaleca się też, by nie była proteinowa, ale u mnie akurat sprawdziła się najlepiej emolientowo-proteinowa - Organic Shop jaśminowa, średnio zaś - L'biotica z maliną moroszką) dodajemy mąkę ziemniaczaną w proporcjach 2:1; ilość uzależniona jest od długości włosów: u mnie było to półtorej łyżeczki maski i łyżeczka mąki, ale i tak wszystkiego za jednym razem nie wykorzystałam. 
Mieszamy i aplikujemy na kosmyki od ucha w dół.

Ja w tym zabiegu, po umyciu włosów, nakładam na krótko najpierw odżywkę, a dopiero później maskę wymieszaną z mąką. 

Efekty



Włosy są o wiele bardziej odżywione (nawet końcówki), znaczniej miękkie i ładniejsze. 

Mąka ziemniaczana jako dodatek do maski rzeczywiście działa! Polecam. 😊

12 komentarzy:

  1. Całkiem ładne włoski ❣️

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham skrobię w pielęgnacji, to taki niepozorny dodatek, a po prostu działa magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę nie słyszałam o tym. Dobrze wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tej mące i nawet jako fryzjerka jestem w szoku :O ale jak działa to chyba dobrze, tak powinno być! ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne włosy :) na pewno wypróbuję ten patent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Różnica widoczna ale przyznam się nigdy nie słyszałam o tak im zastosowaniu mąki ziemniaczanej

    OdpowiedzUsuń
  7. Okej, zaraz spróbuję, a co mi tam! Kochana, tylko wiesz, jak coś to mam nadzieję, że zejdzie łatwo z włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie słyszałam o takim efekcie po użyciu mąki :D Ale dobrze po niej wyglądają i może u siebie też je sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No i dowiedziałam się kolejny raz czegoś nowego chętnie wypróbuję .

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wiedzieć! Na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O tym patencie to nie słyszałam, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy napisany komentarz, który niezmiernie mnie cieszy. Blog to również nawiązywanie małych konwersacji, dlatego zachęcam do jak najczęstszego komentowania. Staram się zawsze odpowiadać na komentarze i odwiedzać z nich wszystkie blogi, więc nie zapraszaj ani nie wysyłaj linku, bo i tak to usunę. :)

Copyright © 2016 Niebieska Niezapominajka , Blogger