17 kwietnia 2020

Krem pod oczy z kofeiną i żel do twarzy z ekstraktem z jabłka 丨Eko Krem





O produktach marki Eko Krem pisałam już w wakacje. Były nimi: krem do twarzy i krem do rąk. (recenzja - klik). Dziś powiem Wam nieco o ich odświeżającym żelu do mycia twarzy i regenerującym kremie pod oczy. Produkty te testowałam dość dlugo po to, by jak najbardziej wiarygodnie je Wam przedstawić. 



Regenerujący krem pod oczy z kofeiną



Krem posiada opakowanie typu airless, jednak trzeba nauczyć się obchodzić z tą pompką, gdyż wiele razy - na początku stosowania, kiedy kremu było po prostu jeszcze dużo w środku - wyciskało mi się go zwyczajnie za dużo. Konsystencja jest trochę oleista, niezbyt gęsta - powiedziałabym, iż odpowiednia. Co do zapachu kremu - jest on produktem bezzapachowym, lecz ja wyczuwam oleje, których woń jest taka sobie. :) Kosmetyk bardzo fajnie działa. Nawilża skórę pod oczami, przyjemnie ją otulając, w pewien sposób również regeneruje tę strefę. Jednak czy zauważyłam jakieś rozjaśnienie cieni pod oczami? Niestety raczej nie. :)


Żel myjący do twarzy z ekstraktem i olejem z jabłka



Żel do twarzy w połączeniu z wodą dobrze się pieni. Nie potrzeba go dużo, by umyć twarz. Konsystencja jest płynna, ale nie za bardzo rzadka, więc super. Opakowanie posiada pompkę, zatem to duży plus. Produkt pachnie bardziej miętą aniżeli jabłkiem, a zupełnie nie tego oczekiwałam. Początkowo woń ta była nieprzyjemna dla nosa, ale po czasie moje nozdrza go zaakceptowały i po zużyciu połowy produktu zapach ten już bardziej podchodzi pod jabłko, więc trochę dziwna sprawa. :D Co do działania żelu, mam mieszane uczucia. Jednym razem kosmetyk działa dobrze, innym już trochę mniej. Moja skóra po jego użyciu jest niby gładka, lecz trochę przesuszona (z reguły jest sucha). Wiele razy miałam wrażenie, iż po umyciu jej tym żelem pojawiają się drobne krostki, co zdecydowanie mnie denerwuje. Czy zauważyłam jakieś szczególne oczyszczenie? Chyba nie. Jest to żel, który po prostu myje i tyle. :)



Przyznam szczerze, że od obu kosmetyków oczekiwałam tego, iż okażą się bardzo dobre, a to może dlatego, że te, o których wspominałam na początku, sprawdziły się super. Krem pod oczy jestem w stanie polecić, ale żel myjący nie do końca - zwłaszcza, że kosztuje prawie 40 zł, więc za tę cenę mogę mieć 3 moje ulubione kremy-musy z Le Cafe de Beaute. :) Dlatego też krem może kupiłabym ponownie, zaś żel raczej nie. ☺

14 komentarzy:

  1. Ciekawe produkty, chodź wątpię bym miała kiedykolwiek okazję je przetestować :) zwłaszcza cena żelu mnie szokuje, za tę kwotę można kupić niesamowite kosmetyki :) Świetna recenzja!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, cena żelu nie jest zbytnio adekwatna do jego działania. Krem natomiast jest ok i wg mnie, to normalna cena :) dziękuję, również pozdrawiam! ♥

      Usuń
  2. Cena żelu bardzo przystępna,ale mam innych faworytów ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w stosunku do działania, to trochę nie bardzo :)
      O, a jakich? ☺

      Usuń
  3. Nie widziałam tych kosmetyków jeszcze :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie cena żelu jest dość wysoka. Słabo, ze przesusza skore i powoduje krostki a z poczatku mnie on zainteresował le chyba odpuszczę

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że jeszcze nie miałam okazji poznać ani marki ani tym bardziej kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam ten krem dawno temu i szału wielkiego nie było, przyzwoity i tyle

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak widzę napis "pod oczy z kofeiną" to od razu wiem, że chcę! Szkoda, że ten słabo radził sobie z cieniami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam wcześniej tej marki, ale raczej nie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Krem pod oczy chętnie bym wypróbowała - raz, że nie ma zapachu, a dwa, że ma fajną konsystencję, która bardzo mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam tej marki, ale też nie jestem jakoś specjalnie do niej zachęcona;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że o tym piszesz zwłaszcza, że za cenę tego żelu mogę kupić sobie sprawdzony i ulubiony produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten krem pod oczy wydaje sie byc calkiem ciekawy, byc moze go sprawdze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy napisany komentarz, który niezmiernie mnie cieszy. Blog to również nawiązywanie małych konwersacji, dlatego zachęcam do jak najczęstszego komentowania. Staram się zawsze odpowiadać na komentarze i odwiedzać z nich wszystkie blogi, więc nie zapraszaj ani nie wysyłaj linku, bo i tak to usunę. :)

Copyright © 2016 Niebieska Niezapominajka , Blogger