8 kwietnia 2020

Pielęgnacja włosów i ciała - szczotki z naturalnego włosia dzika丨 Little Wood

Pielęgnacja włosów i ciała - szczotki z naturalnego włosia dzika丨 Little Wood szczotka do włosów z naturalnego włosia, masaż ciała na sucho

Dziś mam dla Was wpis dotyczący po części pielęgnacji włosów, a po części - pielęgnacji ciała. Mowa o ekologicznych szczotkach: do włosów oraz do masażu ciała na sucho marki Little Wood.




Kilka słów o marce



Little Wood to marka ekologicznych szczotek*. Ich produkty wykonane są z drewna bukowego oraz ze szczeciny dzika, włosia kozy oraz włókna agawy. W asortymencie firmy znajdziemy szczotki do włosów, do masażu ciała, do brody, a także szczotki dla dzieci.


*Szczotki z naturalnego włosia są wykonywane w taki sposób, że żadne zwierzę nie cierpi, co dla miłośników przyrody jest ważne, w tym dla mnie. Zatem warto zaznaczyć ten aspekt.☺




Szczotka do włosów ze szczeciny dzika - Orzech


Szczotka z włosia dzika jest moją 2. tego typu szczotką, więc już wiem, jak obchodzić się z takowymi. Uwielbiam dbać o moje włosy, więc taka rzecz jest mi niezwykle przydatna. Szczotka ma miękkie włosie, przez co czasami mam wrażenie, iż nie do końca rozczesuje moje długie i gęste włosy, jednak jest to tylko złudzenie - szczotka bardzo dobrze sobie z tym radzi, nawet jeśli włosy bywają poplątane. Używam jej jedynie do rozczesywania włosów na sucho, które po tej czynności są jeszcze bardziej miękkie. Dodatkowo moje kosmyki nie elektryzują się zbytnio po czesaniu ich tą szczotką.




Ponadto szczotka z włosia naturalnego dodaje im blasku i objętości. Podczas mycia szczotki - co należy robić regularnie - staram się nie moczyć drewnianej rączki (o tym, jak poprawnie czyścić szczotkę z naturalnego włosia, myślę, że napiszę wkrótce), a po skończonej czynności - osuszam szczotkę ręcznikiem papierowym.



Co do wielkości samej szczotki, uważam, iż mogłaby być odrobinę szersza, bym mogła jeszcze szybciej rozczesać powierzchnię moich włosów, a rączka - nieco dłuższa, bo sama czynność czesania jest wówczas przyjemniejsza. Mimo tych moich małych osobistych uwag, ta szczotka do włosów jest zdecydowanie godna przyjrzenia się. ☺

Szczotka do masażu ciała na sucho ze szczeciny dzika


W tym przypadku 1. raz mam styczność z takiego rodzaju szczotką. Ostatnimi czasy bardzo chciałam rozpocząć swoją przygodę ze szczotkowaniem ciała na sucho, no i mi się udało. ☺

Szczotka ma zbite włosie. W przeciwieństwie do tej do włosów posiada już dużo bardziej "mocną" strukturę, bo w końcu ma za zadanie m.in. zredukować cellulit. Jeśli chodzi o jej mycie, tutaj należy jeszcze ostrożniej do tego podchodzić, bo mnie niestety ostatnim razem trochę się zmoczyła, przez co  drewno odrobinę się wygięło - nie wpłynęło to jednak na jakość szczotkowania.




Początkowo włosie było dla mnie drapiące, ale to normalne, bo z każdą "aplikacją" ciało przyzwyczaja się do tego, dlatego producent zaleca, by przygodę tę rozpocząć od delikatnego szczotkowania. Rzeczywiście każdy kolejny zabieg stawał się przyjemniejszy. Szczotkować należy w kierunku serca, zaczynając od dolnych partii ciała. Oczywiście możemy "budować" sobie nacisk szczotki. Produkt posiada przydatną "rączkę" z materiału, która umożliwia wygodne szczotkowanie.




Co daje szczotkowanie ciała na sucho?


Osobiście zauważyłam, iż już po 1. takim zabiegu moja skóra jest troszkę inna, taka zdrowsza, a po każdym kolejnym - to, że moje ciało staje się bardziej napięte, nawet trochę odżywione, mimo iż wiele razy wykonywałam tę czynność przed balsamowaniem się I wcale nie trzeba robić tego długo - wystarczy 5 minut. Oczywiście ciało należy szczotkować regularnie - wtedy efekty będą największe. Pomyślałam nad takim wyzwaniem typu "codzienne szczotkowanie ciała przez np. 2 tygodnie", żeby tak "solidnie" przyjrzeć się rezultatom. Kto dołącza do mnie? Teraz mamy sporo wolnego czasu. ☺

Całym sercem polecam Wam obie szczotki, a dla zainteresowanych mam kod rabatowy do sklepu Little Wood, w którym je znajdziecie: 


-15% na hasło "magda15". ✿


Filmik, w którym pokazuję, jak użyć kodu rabatowego:





Zapraszam też na mojego Instagrama - klik

37 komentarzy:

  1. Oojej ale bym je chciała mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zainwestować, zresztą nie są wcale drogie, a bardzo dobre! ☺

      Usuń
  2. nie tylko praktyczne w użyciu, ale i ładne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama miała taką szczotkę do włosów i sobie chwaliła. Mi się nie sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno sobie taką kupię. Nigdy nie przypuszczałam, że mogą być takie fajne i skuteczne. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. O takiej szczotce do ciała myślę od dawna a po twojej recenzji mam ochotę poznać bliżej tę markę

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się ostatnio co mogłabym polecić mamie przy zmianie jej szczotki na coś nowego no i chyba mam pomysł :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, cieszę się, że moja recenzja Ci się przydała ☺☺

      Usuń
  7. Muszę kupić taką szczotkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spotkałam się jeszcze z tą marką. Chetnie bym wypróbowałam szczotkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja spotkałam się z nią po raz 1. i jestem zadowolona z jej produktów :)

      Usuń
  9. Nie pogardziłabym dobrą szczotką do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczotka do ciała jak najbardziej mi się podoba. Do włosów mam mieszane uczucia- jeśli dodaje objętości to u mnie odpada bo i tak mam jej już za dużo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robi to subtelnie - myślę, że mogłabyś być z niej zadowolona mimo dużej objętości włosów, bo sama nie mam zbytnio niskiej, a szczotka sprawdza się super. :)

      Usuń
  11. Oooo nowa szczotka do ciała by mi się przydała bo moja jest już nieco zajechana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak super zobaczyć kolejną rzecz, która nie jest z plastiku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczotki prezentują się przepięknie! Bardzo mnie nimi zaciekawiłaś, chętnie zerknę na asortyment tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczotki świetne, w sumie dawno żadnej do włosów nie testowałam, więc chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O szczotkowaniu ciała słyszałam już sporo dobrego. Być może i ja się do tego przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo chciałabym wypróbować szczotkę do włosów z naturalnego włosia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię szczotki z naturalnym włosiem :) muszę je wypróbować bo wcześniej ich nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam jakiś czas temu o takich szczotkach i muszę przyznać, że kuszą mnie coraz bardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jej! Mam długie włosy i bardzo chciałabym mieć taka szczotkę *.* a ta do ciała tez super! Naprawdę świetny wpis, bardzo ładne zdjęcia! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ja lubię takie naturalne akcesoria. Koniecznie muszę wypróbować te szczotki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy napisany komentarz, który niezmiernie mnie cieszy. Blog to również nawiązywanie małych konwersacji, dlatego zachęcam do jak najczęstszego komentowania. Staram się zawsze odpowiadać na komentarze i odwiedzać z nich wszystkie blogi, więc nie zapraszaj ani nie wysyłaj linku, bo i tak to usunę. :)

Copyright © 2016 Niebieska Niezapominajka , Blogger