31 lipca 2019

Eko Krem - krem do twarzy z opuncją figową i odżywczy krem do rąk


Pamiętacie, jak pokazywałam Wam na IG nowości, które otrzymałam od marki Eko Krem? Otóż, dzisiaj przyszedł czas na ich recenzję, więc zapraszam do lektury.


Eko Krem to marka, która w swoim asortymencie posiada wyłącznie naturalne i ręcznie robione kosmetyki. Osobiście, jak już zapewne wiecie, jestem zwolenniczką takowych produktów, dlatego byłam bardzo zaciekawiona tą firmą. Ponadto strona producenta różni się od innych, bowiem można tam znaleźć nie tylko pełny skład danego produktu, ale też szczegółowe informacje na temat każdego składnika oraz oddzielną zakładkę zatytułowaną Leksykon składników, co przyda się wszystkim, a zwłaszcza osobom niemającym dużej wiedzy w zakresie INCI. Nie ukrywam, iż wygląd strony internetowej po prostu mnie zauroczył. 

Krem do cery dojrzałej z opuncją figową


Opis producenta:


Produkt doskonale wpisuje się w potrzeby skóry dojrzałej. Zawiera bogatą formułę, która  regeneruje i odbudowuje strukturę skóry oraz zapobiega jej dalszej degradacji. Krem polecany jest osobom z cerą dojrzałą oraz suchą, pozbawioną elastyczności, skłonną do zmarszczek, potrzebującą silnej regeneracji, nawilżenia i wygładzenia.



Nie jestem posiadaczką cery dojrzałej, lecz chciałam go wypróbować właśnie z uwagi na to, iż przeznaczony jest on do suchej skóry.


Odżywczy krem do rąk


Opis producenta:
Kosmetyk zapobiega utracie wody przez skórę i utrzymuje jej optymalne nawilżenie. W efekcie stosowania dłonie szybko odzyskują zdrowy wygląd, stają się gładkie i miękkie. Gęstsza konsystencja kremu potęguje korzystne działanie składników aktywnych, zapewnia długotrwały komfort oraz większą wydajność. Polecany osobom o suchych, szorstkich, potrzebujących nawilżenia oraz odżywienia dłoniach.



Opakowania
-
Oba kremy zamknięte są w buteleczkach z pompkami, za co duży plus. Są one natomiast nieprzezroczyste, więc nie widać, ile produktu jeszcze zostało. Pojemność kremu do twarzy to 50 ml, zaś kremu do rąk - 75 ml. Zwrócę uwagę na fakt, iż produkty te były dodatkowo zapakowane w pudełeczka, które mają przepiękne wyszywane paseczki z motywami kwiatów - widać, że to ręczna robota - coś wspaniałego! :)





Konsystencje

Kremy charakteryzują się gęstą, zbitą, ale niesamowicie łatwą w rozsmarowywaniu i wówczas aksamitną konsystencją koloru białego. Produkty mają dość tłustą fakturę oraz trochę oleistą, a ponadto bardzo treściwą. Kremy szybko się wchłaniają. Dzięki gęstej konsystencji nie trzeba nakładać ich dużo, a co za tym idzie - stają się wydajne.

Składy

Krem do twarzy:

Rosa Damascena Flower Water, Aqua, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Cetearylalcohol&Polysorbate60, Argania Spinosa Kernel Oil, D-Panthenol, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Opuntia Ficus-Indica Seed Oil, Squalane, Sodium  Hyaluronate, Persea Gratissima Oil, Glycerin (Palm Free), Lactobacillus & Cocos Nucifera Fruit Extract, Sambucus Nigra Flower Extract, Cetyl Alcohol, Tocopheryl Acetate, Butyrospermum Parkii Butter, Camelia Sinensis Extract, Allantoin, Aniba Rosaeodora Oil, Sodium Benzoate*, Potassium Sorbate*, Citric Acid*, Linalool**, Geraniol**, Limonene**

Krem do rąk:
Tilia Vulgaris Flower Water, Aqua, Butyrospermum Parkii Fruit, Vitis Vinifera Seed Oil, Cannabis Sativa Seed Oil, Cetearyl Alcohol&Polysorbate 60, Cocos Nucifera Oil, Glycerin Palm Free, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, D-Panthenol, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Caprilic/ Capric Triglyceride, Cera Alba, Lactobacillus & Cocos Nucifera Fruit Extract, Cetyl Alcohol, Tocopherol Acetate, Allantoin, Citrus Limon Peel Oil, Citrus Paradisi Peel Oil, Mentha Piperita Leaf Oil, Potassium Sorbate*, Citric Acid*, Citral**, Limonene**, Linalool**

* układ konserwujący, zatwierdzony do stosowania w kosmetykach ekologicznych (EcoCert)

** naturalne składniki występujące w olejkach eterycznych, potencjalne alergeny



Zapachy

Krem do twarzy:
Zdecydowanie różany, intensywny, a to dlatego że na 1. miejscu w składzie znajduje się hydrolat z róży damasceńskiej.  Nie wszystkim może on odpowiadać - mnie na początku średnio podobała się ta woń, ale z biegiem czasu mój nos się do niej przyzwyczaił i teraz uważam, że jest naprawdę ładna.

Krem do rąk:
Zapach jest mniej przyjemny niż w poprzednim przypadku. Tutaj zdecydowanie czuję oleje i nawet trochę coś w rodzaju mięty lub ziół. Pierwsze miejsce w składzie zarezerwowane jest dla hydrolatu lipowego, więc być może czuć właśnie aromat lipy.

Kiedy je używam?

Krem do twarzy przeznaczony jest i na dzień, i na noc, ale osobiście stosuję go jedynie na tę drugą porę. Kremu do rąk zaś zdarzało mi się używać również w dzień, ale przeważnie wybieram aplikację na noc.


Działanie

Krem do twarzy
Mimo iż nie posiadam cery dojrzałej, co napisałam już na początku, testowałam ten krem pod kątem sprawdzenia, jak rzeczywiście zachowa się na suchej i wymagającej skórze, a spisał się bardzo dobrze. Po jego użyciu buzia była odpowiednio nawilżona - wręcz świeciła się, ale tak zdrowo - a także niebywale wygładzona, więc myślę, że spełniło się tutaj przeznaczenie do skóry dojrzałej. Ponadto charakteryzowała się miękkością w dotyku. Rano działanie produktu było w jakimś stopniu odczuwalne na twarzy. Bałam się, że krem mnie zapcha, bo moja cera ma duże skłonności do tego i czasem, kiedy używałam go kilka wieczorów pod rząd, miałam wrażenie, iż tak się dzieje. Jednak obecnie stosuję go non stop na noc, by móc sprawdzić to odczucie i raczej jest wszystko ok, bo nie widzę, by kosmetyk zapychał moją cerę. Być może była to wina innego produktu, którego wcześniej używałam.

Krem do rąk:
Dłonie po aplikacji kremu są bardzo mocno nawilżone oraz zregenerowane, a także miłe w dotyku i błyszczące.

Podsumowanie

Oba kremy bardzo miło zaskoczyły mnie swoimi działaniami. Sprawdzą się genialnie zwłaszcza w okresie zimowym (a głównie krem do rąk), kiedy skóra potrzebuje szczególnego odżywienia. Produkty znajdziecie na stronie firmy.

Słyszałyście o marce Eko Krem? Zaciekawiłam Was tymi kosmetykami?

25 komentarzy:

  1. chętnie bym wypróbowała tego gagatka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja skóra niestety nie lubi tłustych kremów, ale ten krem do rąk w okresie zimowym byłby fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tę porę też jest bardzo fajny, bo zdarza mi się mieć mocno przesuszone dłonie, ale na zimę będzie wprost idealny :)

      Usuń
  3. Nie znam tej marki, ale super,że produkuję kosmetyki naturalne. Nieczęsto spotyka sie kosmetyki z opuncją, która ma charakterystyczny zapach. z chęcią wypróbuję krem do rak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie przepiękne zdjęcia do recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kremy prezentują się ślicznie i chociaż krem do twarzy nie jest dla mojej cery to produkt do rąk chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam wcześniej tej marce 😀
    Srednio lubię naturalne kosmetyki, ten krem do twarzy raczej nie dla mnie-tłuste kremy zapychaja mi cerę.
    Zastanawiałam się nad kremem do rąk jednak wspomniałas że pachnie ziołami-cóż tego typu zapach w kremie do rąk jest nie dla mnie
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście kocham całym sercem kosmetyki naturalne i te produkty mi się sprawdziły. ;)

      Usuń
  7. Chyba jeszcze nie słyszałam o tej marce. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Markę kojarzę, ale nic nie miałam z niej. Kosmetyki naturalne są super, o ile nasza skóra je polubi, bo z tym różnie bywa :)
    Ciekawa recenzja, na krem do twarzy chętnie bym się skusiła kiedys.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie dzięki naturalnym kosmetykom poprawiłam stan mojej skóry. :) Serdecznie polecam ten krem! :)

      Usuń
  9. Nie słyszałam o tej marce :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam szczerze, że pierwszy raz czytam o kosmetykach tej marki, ale bardzo mnie nimi zaciekawiłaś :) Podobają mi się ich piękne opakowania i pomysł z Leksykonem składników na stronie. Muszę koniecznie na nią zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to również była nowość :) tak, opakowania rzeczywiście są piękne, a strona ciekawie zrobiona :)

      Usuń
  11. uwielbiam wczelkie mazidła do rąk, dlatego własnie krem do rąk wydaje mi się szczególnie interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go sprawdzić, ja także uwielbiam kremy do rąk :)

      Usuń
  12. dawno nie używałam tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem już w tym wieku, ze szukam kremów przeciwzmarszkowych. Najbardziej skuteczne są kremy przeciwzmarszczkowe z kolagenem, które z czystym sumieniem mogę polecić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy napisany komentarz, który niezmiernie mnie cieszy. Blog to również nawiązywanie małych konwersacji, dlatego zachęcam do jak najczęstszego komentowania. Staram się zawsze odpowiadać na komentarze i odwiedzać z nich wszystkie blogi, więc nie zapraszaj ani nie wysyłaj linku, bo i tak to usunę. :)

Copyright © 2016 Niebieska Niezapominajka , Blogger