6 marca 2019

Wosk Yankee Candle "Verbena"



Cześć! Przedostatni wpis poświęcony był świetnemu woskowi zapachowemu o nazwie Lemon Lavender, do którego Was odsyłam (klik). Dziś natomiast zapraszam na recenzję kolejnego zapachu.



Wosk zapachowy Yankee Candle Verbena przyciągnął moją uwagę swoim wyglądem wizualnym- piękna naklejka z motywem kwiatów werbeny oraz śliczny różowo-fioletowy kolor wosku sprawiły, że byłam bardzo ciekawa, jak będzie on pachniał.
Zapach wydobywa się lekko z opakowania, jednak cały jego urok ujawnia się podczas palenia. Przy pierwszym użyciu wyłożyłam zbyt dużo wosku do kominka, przez co wydawał się on dość duszący, dlatego nie należy przesadzać z jego ilością. Natomiast przy kolejnych paleniach już go nie nadużywałam. Jaki otrzymałam efekt? Z kominka ulatnia się piękna, dość mocna, ale nienachalna, cytrusowo-kwiatowa woń, która naprawdę dobrze roznosi się po pomieszczeniach. Doskonale czuć tutaj właśnie połączenie czegoś cytrusowego z aromatem kwiatów, zapewne werbeny. Wosk ten również kupiłam na makeup.pl za niecałe 5 zł, więc cena, w porównaniu z jakością produktu, jest naprawdę niska. Uważam, że to idealny zapach na wiosnę. ♥

Znacie ten zapach? A może macie swoich ulubieńców wśród wosków tej marki? :)


2 komentarze:

  1. Bardzo lubię woski YC :) Werbeny jeszcze nie próbowałam, ale uwielbiam jej zapach, więc z chęcią się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy napisany komentarz, który niezmiernie mnie cieszy. Blog to również nawiązywanie małych konwersacji, dlatego zachęcam do jak najczęstszego komentowania. Staram się zawsze odpowiadać na komentarze i odwiedzać z nich wszystkie blogi, więc nie zapraszaj ani nie wysyłaj linku, bo i tak to usunę. :)

Copyright © 2016 Niebieska Niezapominajka , Blogger