19 sierpnia 2019

Morning Mantra i Forget Me Not - stylizacja paznokci lakierami Orly

Morning Mantra i Forget Me Not - stylizacja paznokci lakierami Orly

Na swojego IG wrzucałam zdjęcia ze stylizacją niebieskich paznokci i bardzo Wam się ona spodobała. Dlatego też dziś napiszę o niej nieco więcej.



Tym razem postawiłam na migdałki. Do pomalowania paznokci użyłam dwóch lakierów z firmy Orly: Morning Mantra oraz Forget me not. Podczas wyboru kolorów oba bardzo przypadły mi do gustu i już wtedy wiedziałam, że skomponuję je razem na swoich paznokciach. Dodatkowo moją uwagę przyciągnęła nazwa 2. lakieru, bo przetłumaczając na polski, to po prostu niezapominajka, więc stwierdziłam, iż kolor ten będzie w sam raz dla mnie. :)

Morning Mantra i Forget Me Not - lakiery Orly
Po lewej - Forget Me Not, po prawej - Morning Mantra

Kolory

Oba lakiery są prześliczne. Zaliczyłabym je do pasteli. Morning Mantra to baby blue i jest tutaj ciemniejszym odcieniem, zaś Forget Me Not - jaśniejszym. Określiłabym go jako zgaszony błękit .


Konsystencje

Morning Mantra posiada idealną konsystencję, natomiast Forget Me Not charakteryzuje się rzadszą formą, przez co trzeba troszkę uważać przy malowaniu paznokci.

Orly - Morning Mantra Breathable
Morning Mantra

Krycie i pędzelki

Morning Mantra jest z kolekcji "Breathable" i ma lepsze krycie oraz większy pędzelek, z którym bardzo dobrze się pracuje, niż w przypadku Forget Me Not. Osobiście jednak lubię nałożyć 3 warstwy lakieru, by paznokieć był idealnie pokryty.

Morning Mantra i Forget Me Not - stylizacja paznokci lakierami Orly

Moja stylizacja paznokci 


Morning Mantra i Forget Me Not - stylizacja paznokci lakierami Orly

Zakochałam się w tym połączeniu kolorów na moich pazurkach i na pewno jeszcze wiele razy je wykonam. ♥

Lubicie niebieskie odcienie na paznokciach? 

Jaki kolor obecnie nosicie?☺

20 komentarzy:

  1. Prześliczne kolory :)
    Bardzo mi się podobają :)
    U mnie dzisiaj też wpis z lakierami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne mani, ostatnio miałam ochotę na coś podobnego, ale chwyciłam za słabo kryjący lakier i tylko się zirytowałam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) o, to szkoda. Te lakiery akurat dobrze kryją :)

      Usuń
  3. Śliczny jest ten odcień ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny odcień niebieskiego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kociaki. Moje klimaty. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne mani, idealne na lato. Uwielbiam pastele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Ja również lubię takie kolorki :)

      Usuń
  7. Bardzo lubię takie kolorki. Mani widziałam wcześniej na Twoim intagramie i jestem nim zachwycona kochana! Pięknie się prezentuje :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, kochana! <3 również pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Nie korzystałam jeszcze z tych lakierów, będę musiała spróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy napisany komentarz, który niezmiernie mnie cieszy. Blog to również nawiązywanie małych konwersacji, dlatego zachęcam do jak najczęstszego komentowania. Staram się zawsze odpowiadać na komentarze i odwiedzać z nich wszystkie blogi, więc nie zapraszaj ani nie wysyłaj linku, bo i tak to usunę. :)

Copyright © 2016 Niebieska Niezapominajka , Blogger