23 sierpnia 2019

Moje 20. urodziny丨 stylizacja z letnią czerwoną sukienką

Moje 20. urodziny丨stylizacja z sukienką z Sinsay

Dziś, 23 sierpnia, są moje 20. urodziny. Niedawno była moja 18. - nie wiem, kiedy to wszystko zleciało. Zakończyłam okres lat "naście"i wkroczyłam w nowy etap.


Moje 20. urodziny丨stylizacja z sukienką z Sinsay

Mam trochę planów do zrealizowania i marzeń do spełnienia, więc mam nadzieję, że, już jako 20-latce, uda mi się urzeczywistnić to, co chcę. ;)

Moje 20. urodziny丨stylizacja z sukienką z Sinsay

Sukienka - Sinsay
Spinka-kokarda - Aliexpress

Moje 20. urodziny丨stylizacja z letnią sukienką z Sinsay

Happy birthday to me! ♥

16 komentarzy:

  1. ..ale pięknie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! Fajnie Ci w tej sukience. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja. Chciałabym Ci też złożyć serdeczne życzenia z okazji Twoich Urodzin, które obchodziłaś w tym tygodniu. Wszystkiego naj, naj, naj, a także spełnienia marzeń. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Uwielbiam takie sukienki w kwiaty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Co prawda troszkę spóźnione, ale też się chyba liczy... Spełnienia marzeń ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego. Sukienka ładna, szkoda tylko ze nie widać jej z przodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. 20 lat? kiedy to było :P Życzę Ci wszystkiego co najlepsze :) niech się spełnią wszystkie Twoje marzenia i plany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego. Piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spóźnione najlepsze życzenia z okazji urodzin! :* Masz uroczą kokardkę we włosach, ogólnie cała stylizacja bardzo mi się podoba. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie, nawet spóźnione życzenia są bardzo miłe <3 dziękuję! :*

      Usuń

Dziękuję za każdy napisany komentarz, który niezmiernie mnie cieszy. Blog to również nawiązywanie małych konwersacji, dlatego zachęcam do jak najczęstszego komentowania. Staram się zawsze odpowiadać na komentarze i odwiedzać z nich wszystkie blogi, więc nie zapraszaj ani nie wysyłaj linku, bo i tak to usunę. :)

Copyright © 2016 Niebieska Niezapominajka , Blogger