12 lutego 2021

Zimowe kadry | Czy lubię zimę?


 Dosyć długo mnie tu nie było, wybaczcie. Niestety, nie miałam zbytnio czasu na blogowanie, codzienne obowiązki, a potem sesja. Na szczęście udało mi się wszystko zdać w 1. terminach. Teraz czeka mnie tylko praca nad licencjatem. Czy ktoś mnie do tego zmotywuje? :D Zmieniając temat na nieco przyjemniejszy (myślę, że dużo przyjemniejszy :D), czas na zimowe fotki! :)

Nie zawsze lubiłam zimę. Kiedy byłam dzieckiem, owszem, bardzo lubiłam tę porę roku, bo przecież śnieg, zjeżdżanie na worku z górki, sanki, sople lodu... Później się to zmieniło, a w pewnym momencie zima mnie denerwowała. Jednak jakoś w tamtym roku ponownie zaczęłam ją wielbić, a w tym to już w ogóle! Myślę, że stało się tak przez ten długi brak śniegu, bo w ubiegłym roku było go malutko, a obecnie jest sporo, i doceniłam tę porę roku. A przecież jaka to prawdziwa zima bez śniegu? ;)

Po takich głębszych przemyśleniach uważam, że zima ma swój niebywały urok i jest naprawdę magiczna. Samo to spadanie płatków śniegu z nieba na ziemię wywołuje wiele intrygujących emocji i budzi w człowieku duszę marzyciela... :)




Podobny wpis do tego znajduje się na blogu, tylko że o... JESIENI. ;) Tam też pisałam, za co lubię tę porę roku i dzieliłam się z Wami jesiennymi fotkami. Jest TUTAJ.

A jak to jest z Wami? Lubicie zimę czy też odwrotnie – nie cierpicie jej? :) Jeżeli tak, to za co cenicie sobie tę porę roku?

8 komentarzy:

  1. Najtrudniej jest się zabrać do pisania, a później to już z górki. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, coś w tym jest. Dziękuję. :)

      Usuń
    2. Raz się napisze i z głowy. Później udasz się na zasłużony odpoczynek.

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia ja ostatnio mam jakiś brak weny 😦🙃 co do zimy niech się już kończy

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię zimy, z niecierpliwością czekam na wiosnę i cieplejsze dni. Ładna stylizacja, w oko wpadły mi Twoje buty, śliczne są. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zima ma swój urok jak każda pora roku, ale jak dla mnie mogłaby się już skończyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zima bardzo skutecznie utrudnia przemieszczanie się, więc za nią nie przepadam. Fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię zimę, ale musi być słoneczna! Wtedy nawet mróz mi nie przeszkadza. A najpiękniejsza zima jest w górach, prawdziwa magia :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy napisany komentarz, który niezmiernie mnie cieszy. Blog to również nawiązywanie małych konwersacji, dlatego zachęcam do jak najczęstszego komentowania. Staram się zawsze odpowiadać na komentarze i odwiedzać z nich wszystkie blogi, więc nie zapraszaj ani nie wysyłaj linku, bo i tak to usunę. :)

Copyright © 2016 Niebieska Niezapominajka , Blogger