5 września 2020

Plakaty jako idealna forma dekoracji wnętrz | Desenio

 

Zawsze podobały mi się wszelkie dekoracje ścienne, w tym plakaty. Niedawno miałam okazję zamówić sobie te z marki Desenio.


Do plakatów można zakupić również ramki w różnych kolorach - mnie najbardziej przypadły do gustu te złote.

Plakat Bed of flowers jest największym plakatem z mojego zamówienia, bo ma wymiary 70×100 cm. 


Kolejne plakaty to, od lewej: Moon Phase (30×40 cm), Red Dahlia (21×30 cm), But first coffee (30×40 cm).




Ten z kolei ma rozmiary 50×70 i nosi nazwę Peonies. Chyba podoba mi się najbardziej ze wszystkich. 😊



Lubicie takie dekoracje? ☺ Wszystkie plakaty znajdziecie tutaj.


*Wpis postał we współpracy z Desenio.

9 komentarzy:

  1. Mi sie takie platakty ostatnio bardzo podobają. NAwet bardziej niż obrazy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się plakaty, nie mam żadnego u siebie, ale mam zamiar coś zakupić, bo tyle osób je poleca, że omg xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak plakaty potrafią pięknie ożywić wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ich plakaty i wręcz je uwielbiam. Zupełnie zmieniły mój salon.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam kilka plakatów tej firmy i mogę wypowiedzieć się o nich samych superlatywach. Świetna jakość, piękny wydruk, nie blakną po czasie. Warte swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. totalnie zauroczył mnie ten plakat z księżycem, uwielbiam takie proste formy, które świetnie się nadają do każdego pomieszczenia. Muszę zajrzeć do nich na stronę i zobaczyć, co jeszcze mają ciekawego :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię plakaty jako formę dekoracji, sprawdzają się na wywołanie dowolnego klimatu, zarówno we wnętrzach domowych, jak i biurowych. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy napisany komentarz, który niezmiernie mnie cieszy. Blog to również nawiązywanie małych konwersacji, dlatego zachęcam do jak najczęstszego komentowania. Staram się zawsze odpowiadać na komentarze i odwiedzać z nich wszystkie blogi, więc nie zapraszaj ani nie wysyłaj linku, bo i tak to usunę. :)

Copyright © 2016 Niebieska Niezapominajka , Blogger