17 września 2020

Zbożowe kadry - sesja w zbożu ;) | letnie stylizacje


Sezon zbóż już niestety za nami - nad czym ubolewam, bo uwielbiam ten czas, widok tych pięknych, oblanych złotymi kolorami pól, no i samo lato - ale na moim blogu nie mogło zabraknąć tych pięknych zbożowych ujęć! 😊




Kocham tę sielskość, ten klimat, który aż sprawia, że człowiek się uspokaja... ♥

Sesja w zbożu


Zbożowe kadry ;) | letnie stylizacje

Zbożowe kadry ;) | letnie stylizacje

Zbożowe kadry ;) | letnie stylizacje



kapelusz - bazarek
żółta koszulka - Sinsay
szara koszulka - Sinsay
spodenki - H&M


Sesja w zbożu



Lubicie pola pełne zbóż? Jak podobają Wam się te ujęcia? ☺


PS Kłosy nie ucierpiały podczas tej sesji - wchodziłam w wydeptane już miejsce. ☺

Buziaki, 

Magda

60 komentarzy:

  1. Zawsze marzyła mi się taka sesja w zbożu super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też i w tamtym roku, po raz 1., postanowiłam się wybrać, ale w tym również nie mogło jej zabraknąć. Dziękuję bardzo!

      Usuń
  2. Natura to zawsze najpiękniejsze tło do zdjęć. Super o wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, ciepłe zdjęcia <3 Ja bardzo lubię takie pola ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście jak co roku i ja miałam sesję w zbożu! :) Uwielbiam ten klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra sceneria do zdjęć :) Sesja bardzo mi się podoba :) Sama bym taką chciała ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. taka sesja to chyba podstawa każdego lata, super 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Super miejsce do zdjęć wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi w tym roku udało się jedynie zrobić fotki w polu kukurydzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna sceneria do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie kadry od zAwsze mi się podobają 😀😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam scenerię łanów zbóż, to naprawdę coś wspaniałego. Ogromnie się cieszę, że mieszkam na wsi. Piękne zdjęcia. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! :) Ja również mieszkam na wsi i to są właśnie uroki życia tutaj. :) Dziękuję! :)

      Usuń
  12. Piękne zdjęcia i świetne stylizacje :) Sesje w zbożu, są zawsze bardzo klimatyczne :) Aż zatęskniłam za latem, choć to dopiero pierwsze dni jesieni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Dobrze, że chociaż pogoda dopisuje, to się nie czuje zbytnio tej jesieni. ❤

      Usuń
  13. o widze, ze te kadry to takie niczym pozegnanie lata haha super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też uwielbiam widok i zdjęcia w zbożu chociaż najbardziej chyba w tym wschodzącym - młodym i zielonym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, rozumiem! Kilka takich też znalazło się na blogu. :)

      Usuń
  15. Pięknie wyszły te zdjęcia w zbożu :D Super stylizacje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. I właśnie za tym będę tęsknić jesienią i zimą ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesień nas zastała a tu fajne, letnie stylizacje :) :) Pięknie wyszłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę jak najdłużej wspominać lato! :) dziękuję bardzo. :)

      Usuń
  18. Lubię takie sezonowe zdjęcia, a te w zborzach mają super klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam takie ujęcia, które kojarzą się z daną porą roku. :)

      Usuń
    2. Zboża zdecydowanie oddają klimat lata i podkreślają tę porę roku

      Usuń
  19. Rzeczywiście piękne kadry i aż chciałoby się zakrzyknąć "Lato, ach cudowne lato"! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju szkoda, że już nie można się tak ubrać :/ dziś tak zimno brr. Piękna sesja <3 dobrze, że wybrałaś wydeptane miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękna sesja! Taka radosna i czuć jeszcze lato. Miło zajrzeć w chłodny jesienny wieczór, od samego patrzenia robi się cieplej. Ajajjj teraz tylko wywołać te zdjęcia i włożyć do albumu, najlepiej we flamingi :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miłe słowa! :) wywołałam, wywołałam... <3

      Usuń
  22. Bardzo ładnie wyszłaś w tym zbożu. Tego typu sesje zazwyczaj są bardzo udane. Dobrze powspominać sobie słoneczne dni. Przyjemne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że oglądało Ci się przyjemnie moje zdjęcia. :)

      Usuń
  23. Bardzo ładna i przede wszystkim taka radosną sesja :) No i te piekne kolory - rewelacja! Mieszkam na Mazurach, jest tu bardzo dużo rolnikow, wiec takie widoki latem mam w zasadzie na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa. :) Mnie się marzy pojechanie w przyszłości na Mazury - to taka piękna kraina. :)

      Usuń
  24. Chciałoby się wrócić do tych letnich dni. Uwielbiam lato, słońce i bezcenna witaminę D . Spędzać czas na świeżym powietrzu ! O tak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również tęsknię za latem. Dobrze, że pogoda teraz dopisuje.

      Usuń
  25. Jak wiele radości i przyjemności sprawia oglądanie zdjęć z sympatyczną modelką, ale i naturalną scenerią. Szkoda, że lato tak szybko w tym roku przeszło, zupełnie jakby przebiegło. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dziękuję Ci pięknie za tak miłe słowa. :) Lato chyba zawsze najszybciej ucieka. :(

      Usuń
  26. Piękne zdjęcia. Piękny kapelusz - dodaje Ci uroku. Uwielbiam pola zbożowe. Mieszkam na wsi i mam takie na codzień, szkoda że już ich sezon minął.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! O, ja właśnie też i również żałuję, że ten sezon już minął. :(

      Usuń
  27. Odpowiedzi
    1. Patrząc na te zdjęcia aż zachciało mi się lata. Przepiękne zdjęcia, świetna sesja. Aż ciepło się zrobiło na sercu :_

      Usuń
  28. Bardzo podobają mi się wszystkie sesje w zbożu. Mój wzrok przykuła też szara koszulka.

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam tego typu kadry ! zdecydowanie najlepsze
    accchhhh ależ brakuje mi lata, słońca i pięknej pogody!

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne zdjęcia, od razu tęskni się za wakacjami i słońcem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. zdjęcia z tą pierwszą stylizacją, super! uwielbiam takie kolory, takie kadry i ten czas, co do drugiej stylizacji jest bardziej wakacyjna i czuć w niej ten wakacyjny relaks ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy napisany komentarz, który niezmiernie mnie cieszy. Blog to również nawiązywanie małych konwersacji, dlatego zachęcam do jak najczęstszego komentowania. Staram się zawsze odpowiadać na komentarze i odwiedzać z nich wszystkie blogi, więc nie zapraszaj ani nie wysyłaj linku, bo i tak to usunę. :)

Copyright © 2016 Niebieska Niezapominajka , Blogger