10 sierpnia 2020

Letnia casual'owa stylizacja


Letnia casual'owa stylizacja

Dziś chciałabym Wam przedstawić jedną z moich ulubionych codziennych stylizacji. Całą robotę robi tutaj jednak koszulka, a całość dopełnia... zbożowa sceneria. 😉🌾 

Czerwony t-shirt z nadrukiem Myszki Miki postanowiłam połączyć z jeansowymi szortami i espadrylami o wakacyjnym wzorze. Ta stylówka idealnie sprawdza mi się przede wszystkim na rower. Uważam, iż jest stylowa, a co najważniejsze - bardzo wygodna.

Koszulkę tę znalazłam niedawno w second handzie i bardzo się cieszę, że ją kupiłam, a kosztowała jedynie... złotówkę. To zdecydowanie jeden z hitów wśród moich zdobyczy lumpeksowych!

 Letnia casual'owa stylizacja

Ostatnio nabyłam też te espadryle ze zdjęć, za jedyne 10 zł. Długo szukałam tego typu butów i w końcu znalazłam. Do tego mają fajny wakacyjny motyw. :)

Okulary kupiłam już ze 2 lata temu na ukrytej aukcji w Aliexpress. Są to Ray-Bany, ale powiem Wam szczerze, że ani wizualnie (znaczki są, była nawet metka oraz ściereczka wraz z etui również z logo marki), ani technicznie nie widzę, by były to typowe tanie podróbki. Zapłaciłam za nie ponad 70 zł i są naprawdę dobrej jakości. Oryginalny model, z tego co pamiętam, miał się sprawdzać w sam raz do jazdy samochodem i w tych okularach faktycznie tak jest. Mimo że kolor szkiełek jest czarny, nie wpływa na odcienie chociażby sygnalizacji świetlnej, a ponadto genialnie maskuje promienie słońca, dzięki czemu wspaniale i bezpiecznie mi się prowadzi w tych okularach. Oryginału nigdy nie miałam, ale mam porównanie choćby do okularów z sieciówek i naprawdę tamte nie dorównują tym. Tak jak pisałam wyżej, mam je od 2 lat, często używam i nic się z nimi nie dzieje. Czasami naprawdę warto jest kupić coś w mniejszej cenie, ale w dobrej jakości, a bez przepłacania. :)

Zdjęcie z zaskoczenia. ;) 


Torebka została kupiona już jakiś czas temu, ale jest to taki klasyczny model - mniejszy, mieszczący najpotrzebniejsze rzeczy, no i na rower idealny. ;) Na ręce niezastąpiona gumka, oczywiście z Invisibobble. :)

Co do spodenek, są z H&M-u i podejrzewam, że dalej możecie je znaleźć w ich sklepie online. Ja je kupowałam w tamtym roku i kosztowały, bodajże, 20 kilka złotych. Świetnie się układają, jest to model regular waist. :)

Paznokcie są pomalowane lakierem z Orly - jest to odcień Summer Sunset, o którym pisałam już na blogu. ☺

Jak Wam podoba się moja propozycja letniej stylizacji? Kupujecie czasami w ciucholandach? 😊


Koszulka - second hand

Spodenki - H&M

Espadryle - Textil Market

Okulary - Aliexpress RayBan

Torebka - Textil Market 

Gumka - Invisibobble

Paznokcie - Summer Sunset Orly (recenzja tutaj)

Zapraszam też na mój Instagram - tam jestem zdecydowanie częściej (klik) ♥️

22 komentarze:

  1. Super wyglądasz i ta czerwień Ci pasuje. Buciki zwróciły moja uwage i paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna letnia stylizacja :) Teraz koszulki z Myszką Miki są mega modne :) Ja jeszcze nigdy nie miałam nic z ukrytej aukcji na alie bo nawet nie mam pojecia jak takie się znajduje :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) w ogóle jest moda na bajkowe postaci :D są specjalne strony na Facebooku :)

      Usuń
  3. Świetna stylizacja :) Bardzo mi się podoba twój wpis!
    Pozdrawiam :)
    Zapraszam do siebie: www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio ubrałam się podobnie - czerwona bluzka i jeansy hehe, bardzo lubię czerwony kolor, więc jestem totalnie na tak i super, że udało Ci się tą bluzkę tak tanio kupić. Ja też nieraz chodzę do lumpeksów i zawsze znajdę coś ciekawego :P

    PS. Obserwuję i zostaję na dłużej, pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, widzisz :D też polubiłam czerwony kolor ♥️ te ciucholandy to fajna opcja, tylko naprawdę czasem trzeba trafić 🤗

      Usuń
  5. W ciucholandach można znaleźć naprawdę fajne rzeczy i to za kilka złotych. Uwielbiam chodzić w espadrylach. Są takie wygodne! Fajne spodenki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Ja miałam długą przerwę od tego typu butów, ale znalazłam w końcu te i ponownie się zakochałam :) również pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz kochana :) super koszulka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz kochana :) super koszulka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Modnie, a jednocześnie wygodnie. Tak lubię najbardziej 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne wygodna letnia stylizacja ;)
    obserwuję bloga i zostaje na stałe

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie się bardzo podoba kolorek paznokci :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak, te espadryle są świetne i to za dychę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszulka za 1 zł to naprawdę udany łup :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna jest ta stylizacja i ta torebka .

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię takie luźne i naturalne stylizacje w lecie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja świetna :) Taka luźna i niezobowiązującą :) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo chętnie kupuję używaną odzież, można trafić na naprawdę fajne ciuchy, a wydać symboliczne kwoty. :) Stylizacja podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy napisany komentarz, który niezmiernie mnie cieszy. Blog to również nawiązywanie małych konwersacji, dlatego zachęcam do jak najczęstszego komentowania. Staram się zawsze odpowiadać na komentarze i odwiedzać z nich wszystkie blogi, więc nie zapraszaj ani nie wysyłaj linku, bo i tak to usunę. :)

Copyright © 2016 Niebieska Niezapominajka , Blogger