4 marca 2020

Zwrot pieniędzy za zakupy - Luxpay.pl




Wydawanie pieniędzy to nasza codzienność. Zastanawiałeś/aś się kiedyś nad tym, co by było gdyby część z nich wracała do Ciebie? Dzięki Luxpay jest to możliwe!





Luxpay to darmowa platforma internetowa, która oferuje zaufany, wysoki cashback. W swoim asortymencie posiada ponad 400 sklepów partnerskich - robimy zakupy i otrzymujemy zwrot pieniędzy. Dodatkowo, poprzez rejestrację z tego linku dostajemy zwiększony o 50% cashback, co bardzo się opłaca! Sama jestem użytkowniczką tego portalu i jestem zadowolona.



Jak to działa?



Wchodzimy w ten link (dzięki niemu otrzymamy 2 razy większy cashback). Przekierowuje nas na stronę. Następnie wpisujemy imię, nazwisko i e-mail. Rejestracja oraz korzystanie z portalu są całkowicie bezpieczne i darmowe.





Po rejestracji przechodzimy do robienia zakupów: wyszukujemy dany sklep na Luxpay, przekierowuje nas do niego i wówczas kupujemy rzeczy, które nas interesują. I to tyle! Po określonym czasie dostajemy nasz podwojony zwrot pieniędzy - możemy wypłacić go na swoje konto bankowe lub na konto PayPal. Proste, prawda? ☺

Materiały zdjęciowe pochodzą ze strony luxpay.pl

Punkty za zakupy 


Przykładowo sklep oferuje 10% prowizji, więc w przypadku dokonania zakupów za 200 złotych, otrzymasz 20 punktów na Twoje saldo punktowe. 

Podsumowanie


Jak widać, Luxpay jest naprawdę świetnym portalem cashback'owym. Mam nadzieję, że udało mi się Was przekonać do korzystania z jego usług. Warto zaznaczyć to, iż rejestracja poprzez link, o który Wam pisałam, daje nam 2x większy zwrot pieniędzy, w postaci punktów, więc zachęcam gorąco do rejestracji! ☺




47 komentarzy:

  1. Słyszałam o wielu takich stronach ale jeszcze nigdy nie próbowałam 😊 czas to zmienić 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tak! Jeśli istnieje taka możliwość, to czemu by z niej nie skorzystać, prawda? ☺

      Usuń
  2. Nie korzystam z takich portali i nie planuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś miałam podobne zdanie na ten temat, ale teraz wiem, że warto. :)

      Usuń
  3. O tym portalu cashbackowym jeszcze nie słyszałam. Dzięki za info. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dzięki mnie poznałaś coś nowego! Zachęcam do skorzystania. ☺

      Usuń
  4. Sounds promising! I like cashback!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są te cashbacki można trochę zebrać kaski na kolejne zakupy 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sprawa :) Skoro istnieją takie portale, to nalezy z nich korzystać - bo jak to mówią "grosz do grosza..." :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo jest różnych promocji punktowych i ja osobiście się w tym gubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego warto dowiedzieć się więcej na ten temat. ☺

      Usuń
  8. Słyszałam o tego typu stronach, ale jeszcze nie korzystałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy Nie korzystałam Z takich rozwiazań. Brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ze swojej strony polecam, bo warto - żadnych haczyków, a mamy jeszcze z tego korzyści. ☺

      Usuń
    2. Możliwe że skorzystam ;)

      Usuń
  10. Raczej nie korzystam z takich portali :) Jakoś mnie nie przekonują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zmuszam, ale uważam, że warto, bo nic na tym nie tracimy, a tylko zyskujemy. ☺

      Usuń
  11. Korzystam z takiego programu ale o innej nazwie :) Fajnie tak dostać jakąś część wydanej kwoty z powrotem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jeszcze jak ☺ nawet, gdy ta suma jest niewielka :D

      Usuń
  12. O tym portalu słyszałam, jednak nie skuszę się z niego skorzystać.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O cashbacku słyszałam ale o tej stronce pierwszy raz. Nigdy tego nie stosowałam mimo, ze moj kolega stara sie mnie na to namówić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, że twój kolega próbuje Cię namówić, bo to świetna opcja, a tutaj mamy aż podwojony zwrot, więc jeszcze lepiej. ☺

      Usuń
  14. Słyszałam o nim,ale jeszcze nie bylo okazji wykorzystać:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam o takich stronach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o takiej stronie, jednak chyba boje się z nich skorzystać, ale masz rację fajnie jakby wracały :P
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czego konkretnie się boisz? Bo naprawdę nie ma czego ☺ tak jak napisałam - wszystko jest bezpieczne.

      Usuń
  17. Słyszałam o tym. Spoko opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę poczytać o tym więcej. Bardzo ciekawa opcja :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  19. A great review indeed, thanks for sharing the useful tips!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nigdy nie próbowałam, ale faktycznie jest to świetna opcja :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam o takim portalu, ale jeszcze z niego nie korzystałam. Może jednak warto spróbować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słyszałam o tym portalu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Już o tym gdzieś słyszałam ;) Daje ciekawe możliwości .

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna sprawa wcześniej nie słyszałam o czymś taki warto skorzystać .

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie praktyczne rozwiązania, chyba każdy lubi jak pieniążki do nas wracają :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam mam program do blokowania reklam jak musi być wyłączony

    OdpowiedzUsuń
  27. O tym programie jeszcze nie słyszałam, muszę koniecznie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba wezmę udział w tym cashbacku, ciekawa sprawa <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy napisany komentarz, który niezmiernie mnie cieszy. Blog to również nawiązywanie małych konwersacji, dlatego zachęcam do jak najczęstszego komentowania. Staram się zawsze odpowiadać na komentarze i odwiedzać z nich wszystkie blogi, więc nie zapraszaj ani nie wysyłaj linku, bo i tak to usunę. :)

Copyright © 2016 Niebieska Niezapominajka , Blogger