22 marca 2020

Stylizacja paznokci - Country Club Khaki丨Orly

Stylizacja paznokci - Country Club Khaki丨Orly

Jesienią pokazywałam Wam lakier Summer Sunset (klik), który idealnie sprawdził się na tę porę. Dziś mam dla Was kolejną stylizację paznokci lakierem z Orly - Country Club Khaki.




Lakier Country Club Khaki (20702) to odcień zgaszonego brązu. Wpada trochę w tony beżu oraz nude.

 Stylizacja paznokci - Country Club Khaki丨Orly

Przyznam, że wcześniej nie miałam raczej styczności z takim kolorem lakieru. Natomiast ten bardzo mi się spodobał. ☺

Stylizacja paznokci - Country Club Khaki丨Orly

Produkt ma trochę rzadką konsystencję, jednak aplikacja lakieru jest bezproblemowa. Pędzelek nie sprawia trudności przy malowaniu paznokci.

Stylizacja paznokci - Country Club Khaki丨Orly


Lubicie takie kolory na paznokciach? ☺



Inne wpisy z lakierami Orly - KLIK ♥

27 komentarzy:

  1. Przepiękny jest ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się <3

    Kiedyś szalałam z kolorami na paznokciach, a od jakiegoś czasu jakoś przestało mi się to podobać i stawiam właśnie bardziej na kolory ziemi, jakieś stonowane barwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ♥ o, widzisz, ja też takie polubiłam ☺

      Usuń
  3. Bardzo ładny kolor, taki naturalny i stonowany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem sobie zrobię mani z takim kolorem, aczkolwiek dawno nie korzystałam z tej barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten kolor, lubię takie naturalne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny nudziakowy kolor, pasuje niemal do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardziej stawiam na róż i czerwień ale ten kolor bardzo mi się podoba! Elegancko wygląda na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, delikatne i naturalne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny jest ten kolor. Lubię takie odcienie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię lakiery Orly, a ich Porcelain to mój absolutny ulubieniec.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie kolory i takie najczęściej noszę 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten kolor jest naprawdę piękny 💕❤

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię takie kolory na paznokciach :) ale nie używam już standardowych lakierów :) całkowicie przerzuciłam się na hybrydy

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny kolor lakieru. Bardzo lubię lakiery i topy Orly:()

    OdpowiedzUsuń
  15. No ja bym dodała jeszcze jakieś zdobienie , kolor ok.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy napisany komentarz, który niezmiernie mnie cieszy. Blog to również nawiązywanie małych konwersacji, dlatego zachęcam do jak najczęstszego komentowania. Staram się zawsze odpowiadać na komentarze i odwiedzać z nich wszystkie blogi, więc nie zapraszaj ani nie wysyłaj linku, bo i tak to usunę. :)

Copyright © 2016 Niebieska Niezapominajka , Blogger