27 października 2019

Odżywcza pomadka z peelingiem - Sylveco

Odżywcza pomadka z peelingiem - Sylveco


Jakiś czas temu na moim instagramowym profilu (serdecznie zapraszam do obserwacji, by być ze mną na bieżąco - klik) wspominałam Wam o pomadce z peelingiem marki Sylveco. Dziś przyszedł czas na jej recenzję.




Od producenta


Hypoalergiczna, odżywcza pomadka, zawierająca naturalne drobinki ścierające w postaci brązowego cukru trzcinowego. Taki peeling delikatnie złuszcza i doskonale wygładza usta. W składzie pomadki znajduje się bogaty w przeciwutleniacze i kwasy NNKT olej z wiesiołka o właściwościach silnie regenerujących. Pozostałe oleje, wosk pszczeli i masła roślinne pielęgnują delikatny naskórek ust, zapobiegają ich wysychaniu i pękaniu. Aktywny składnik – betulina – działa kojąco na wszelkie podrażnienia, łagodzi objawy opryszczki.


Opakowanie


Jak na pomadkę przystało, ma wygodny w użyciu wykręcany sztyft.


Odżywcza pomadka z peelingiem - Sylveco


Konsystencja


Pomadka zawiera drobinki, które cechują się dość mocną ścieralnością i są ostre, dlatego w czasie smarowania ust należy robić to delikatnie, by ich nie podrażnić. Faktura produktu odznacza się też oleistością. Ogółem mówiąc, konsystencja jest bardzo przyjemna.

Zapach


Zdecydowanie wyczuwam tu cytrusowe nuty, a woń ta jest przepiękna dla nosa... i ust, oczywiście! ;)


Odżywcza pomadka z peelingiem - Sylveco
Tak prezentuje się pomadka po otwarciu

Skład


Glycine Soja Oil, Cera Alba, Sucrose, Lanolin, Oenothera Biennis Oil, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax, Theobroma Cacao Seed Butter, Butyrospermum Parkii Seed Butter, Betulin, Litsea Cubeba Fruit Oil, Eugenia Caryophyllus Oil.


Działanie


Pomadka idealnie peelinguje usta. Sprawia, że są one gładkie, miękkie, a martwy naskórek i niepotrzebne skórki znikają. Używam jej na noc, a rano moje usta prezentują się nienagannie. ;) Jest rzeczywiście odżywcza!


Odżywcza pomadka z peelingiem - Sylveco


Podsumowanie


W tym wpisie przedstawiłam Wam moją kolejną perełkę (jakiś czas temu był to krem pod oczy - recenzja tutaj), którą można kupić za mniej niż 10 zł. To mój must have, a teraz - na okres jesienno-zimowy przyda się szczególnie. Naturalny skład, cudowne działanie, dobra wydajność i do tego ten zapach... Czego chcieć więcej? ♥

Miałyście styczność z peelingującymi pomadkami? :)





Recenzja wygładzającego peelingu do twarzy z korundem z Sylveco - klik

26 komentarzy:

  1. Mam ten peeling i sprawdza się u mnie rewelacyjnie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tę markę ale nic nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji stosować takiej pomadki :)

    www.whothatgirl.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tę pomadkę! Miałam już dwa opakowania, w pełni zużyte :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy takiej "ścierającej" pomadki. Produkty do ust lubię testować wiec musze się na nią skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam wcześniej tej pomadki ale musze się na nią skusić ☺️
    Pozdrawiam 😀
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej jeszcze nie miałam❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam okazji wypróbować tej pomadki. Może się skuszę 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam :) Ogólnie mocno i z dobrej strony poznałam kosmetyki marki Sylveco. Jeszcze bardziej polubiłam ich kosmetyki z serii Vianek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie! Też lubię Vianek, ale zależy jaki kosmetyk, bo ostatnimi czasy niektóre z ich produktów mi coś nie służą :(

      Usuń
  10. Jak skończy mi się peeling do ust to może się skuszę na tą pomadke, wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie stosowałam tej pomadki, ale Twoja recenzja zachęca, aby ją wypróbować :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie używałam peelingującej pomadki, ale brzmi świetnie <333 Trafia na moją zakupową listę!

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie, można spróbować :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam i bardzo lubię :D Świetna recenzja kochana:**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy napisany komentarz, który niezmiernie mnie cieszy. Blog to również nawiązywanie małych konwersacji, dlatego zachęcam do jak najczęstszego komentowania. Staram się zawsze odpowiadać na komentarze i odwiedzać z nich wszystkie blogi, więc nie zapraszaj ani nie wysyłaj linku, bo i tak to usunę. :)

Copyright © 2016 Niebieska Niezapominajka , Blogger