16 stycznia 2019

PODSUMOWANIE 2018 ROKU


Rok 2018 wydawał się dla mnie krótki, ponieważ minął bardzo szybko. Kiedy pomyślę o tym całym okresie, nie wiem kiedy to zleciało. Teraz mamy już 2019, jestem starsza o rok, mam różne plany oraz postanowienia na ten nowy czas. Dlatego też chcę podsumować minione 12 miesięcy i godnie w ten sposób zamknąć ubiegły rok. Zapraszam do czytania.


Co udało mi się osiągnąć w 2018 roku?
  1. Ukończyłam liceum z bardzo dobrymi wynikami i zdałam równie zadowalająco maturę;
  2. Bardzo dużo się nauczyłam, szczególnie z języka polskiego, z racji tego, że przekazywano mi ogromną wiedzę oraz że przygotowywałam się do egzaminów;
  3. Pisałam pamiętnik, opisując tam swoje myśli czy przeżycia, co naprawdę mnie uspokajało i pomagało przetrwać gorsze dni;
  4. Coraz lepszy stan moich włosów- zrobiły się one piękniejsze, dzięki byciu włosomaniaczką już 2. rok;
  5. Zaczęłam porządnie dbać o swoją cerę, angażując w to naturalne kosmetyki;
  6. Założyłam konto na Instagramie oraz tego bloga;
  7. Rozwinęłam swoje pasje, głównie fotografowanie, ale też pisanie;
  8. Przeczytałam dużo ciekawych i dobrych książek, najwięcej jak do tej pory, a moimi ulubionymi stały się powieści PS. Kocham Cię oraz Zapisane w wodzie;
  9. Obejrzałam wiele interesujących filmów, od gatunków romantycznych, po thrillery i dramaty, aż do horrorów;
  10. Często chodziłam do kina, bywałam również w teatrze; 
  11. Muzyka dobitnie stała się nieodłącznym elementem mojego życia;
  12. Pod koniec 2017 r. zdałam prawo jazdy, ale to właśnie w 2018 zaczęłam systematyczniej jeździć i nauczyłam się dobrze prowadzić samochód, co było moim ogromnym marzeniem;
  13. Założyłam swoje pierwsze konto w banku, opanowałam korzystanie z niego oraz robienie przelewów :D;
  14. Byłam na kilku koncertach, przede wszystkim tych disco polo i dzięki temu zobaczyłam na żywo wielu wykonawców;
  15. Bawiłam się na swojej studniówce ;), towarzyszyłam także na weselach;
  16. Pierwszy raz pracowałam w poważnej pracy i zarobiłam sama pieniądze :);  
  17. Rozpoczęłam studia na wymarzonym kierunku;
  18. Poznałam nowe osoby (również poprzez Internet, dzięki blogowi i ig), ale też wiele znajomości zakończyłam;
  19. Przestałam się malować, wskutek czego zaakceptowałam siebie bez makijażu i bardzo dobrze się z tym czuję, dodatkowo moja cera jest mi za to wdzięczna;
  20. Pod koniec roku postanowiłam coraz mniej przejmować się różnymi sprawami, niepotrzebnie się stresować i takie też cele, m.in., wcielam w 2019 r.

Jaki był dla mnie ubiegły rok?
  • Momentami łaskawy, ale dawał mi też w kość, co potwierdzają różne sytuacje, jakie miały miejsce;
  • Nauczyłam się, stopniowo, mieć wiele rzeczy po prostu "gdzieś", szłam trochę w myśl zasady "co ma być, to będzie";
  • Pokazał mi, na kogo naprawdę mogę liczyć oraz kto traktuje mnie poważnie;
  • Ciężki, pracowity, ale mimo tego dobry, zważając na pozytywne chwile, a także na to, co osiągnęłam;
  • Spełniłam sporo swoich marzeń, np. założyłam bloga oraz Instagrama;
  • Pełen zmian;
  • Mogę go określić jako rok przemyśleń na multum tematów.

Rok 2018 zaliczam do jednego z lepszych w moim życiu. A jaki był dla Was ten okres?

8 komentarzy:

  1. Dla mnie 2018 nie był łaskawy, ale nie szkodzi, takie życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ten będzie dla Ciebie o wiele lepszy! :)

      Usuń
  2. Faktycznie to był rok pełen zmian :) Gratuluję zdania matury i wymarzonych studiów. A co to za kierunek? :)
    Też mam w planach mniej się martwić i mniej się stresować w 2019 roku ;)
    Bloguj i instagramuj dalej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, kochana! <3 filologia polska ;)
      Miejmy nadzieję, że nam to wyjdzie :D
      Oczywiście, że będę i taki mam zamiar :D

      Usuń
  3. Ładne podsumowanie. Może i ja u siebie zrobię.. Tamten rok był dla mnie i dobry i niedobry :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) to normalne, że są lepsze i gorsze chwile. :)

      Usuń
  4. Twój rok był pełen zmian! Cieszę się, że udało Ci się spełnić dużo planów dostać się na wymarzone studia czy zdać prawo jazdy :) Powodzenia w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy napisany komentarz, który niezmiernie mnie cieszy. Blog to również nawiązywanie małych konwersacji, dlatego zachęcam do jak najczęstszego komentowania. Staram się zawsze odpowiadać na komentarze i odwiedzać z nich wszystkie blogi, więc nie zapraszaj ani nie wysyłaj linku, bo i tak to usunę. :)

Copyright © 2016 Niebieska Niezapominajka , Blogger