17 października 2020

Zachowaj swoje wspomnienia | Labilab +kod zniżkowy

Uwielbiam wykonywać zdjęcia, z tego też względu lubię mieć je nie tylko w wersji cyfrowej, ale zwłaszcza na papierze. Zdjęcia wywołuję więc w miarę regularnie, a tym razem zrobiłam to, korzystając z usług firmy Labilab.

Skusiłam się na album Labibook Classy - 50 zdjęć. W ofercie sklepu są również inne fotoprodukty. Moja opinia? Jestem naprawdę zadowolona z jakości wywołanych fotek, które umieszczone są na błyszczącym papierze (dla mnie to o wiele atrakcyjniejsza forma aniżeli papier matowy). 


Mam dla Was kod rabatowy - na hasło:

niebieskaniezapominajka10

otrzymacie -10% na zakupy w sklepie Labilab. Kod ważny jest do 15.11.2020 r. Szczerze Wam polecam! :)


Poniżej krótki filmik, w którym prezentuję zawartość albumu. :)



Też lubicie wywoływać zdjęcia? :)

40 komentarzy:

  1. Kocham robić zdjęcia i uwielbiam mieć je wywołane,a nie zgromadzone na komputerowym dysku. Chętnie skorzystam z tej oferty,dzięki za polecenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ich okładki zawsze mnie zachwycają, są po prostu genialnie zaprojektowane!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię motyw flamingów, więc od razu przyciągnęłaś moją uwagę. Świetna sprawa, wspomnienia warto pielęgnować jak tylko się da! Zdjęcia wywołuję regularnie. Mam pełno albumów, wszystkie pięknie opisane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, hihi. :) o tak - jeśli można, to czemu nie wykorzystywać tak świetnej możliwości? To fantastycznie! Też już mam tego wszystkiego sporo. :)

      Usuń
  4. Piękne są te albumy, kiedyś drukowałam sporo zdjęć, teraz większość mam w wersji elektronicznej. Może pora to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Labilab zamawiałam zdjęcia kwadraty i byłam z nich bardzo zadowolona. Służą mi jako dodatki do zdjęć na IG i świetnie sprawują się w tej roli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia-kwadraty to świetna sprawa i właśnie idealny dodatek do zdjęć. Też mam ich kilkadziesiąt i wykorzystuję jako rekwizyt do fotek. A Labilab ma bardzo dobrą jakość. :)

      Usuń
  6. Uwielbiam wywoływać zdjęcia! Wolę je w takiej wersji niż elektronicznej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam robić zdjęcia. Zwłaszcza teraz gdy nie muszę zabierać aparatu i wystarczy mi dobry telefon. Mogę w każdym momencie uchwycić na zdjęciu fajny moment, by zatrzymać go na dłużej. Piękna okładka! Mam już nie jeden album i jestem zachwycona taką opcją!

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka opcja umieszczania zdjęć jest idealna na przyszłość kiedy to możemy powspominać uchwycone chwile.

    OdpowiedzUsuń
  9. Równiez uwielbiam kolekcjonowac zdjęcia i szczerze to ten album wygląda świetnie, nawet nie wiedziałam ze taki jest w ogole dostepny na rynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, jest! Sama kiedyś nie wiedziałam o takich, ale na szczęście się to zmieniło. Polecam i Tobie zarówno ten album, jak i tę firmę. :)

      Usuń
  10. Ostatnio mało robię zdjęć, bardziej dzieciaki je klikają, ale przyjemnie się tworzy kompozycje do albumów, ofertę będę miała na uwadze. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubimy wywoływać zdjęcia do harcerskiej kroniki, by pozostała pamiątka po latach. Jeśli chodzi o domowe zdjęcia częściej kusimy się na fotoksiążki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie jest taka fotoksiążeczka. W ofercie firma ma także większy rozmiar takiego albumu od tegoż.

      Usuń
    2. Muszę w takim razie dokładnie przejrzeć ofertę, może akurat coś wpadnie mi w oko.

      Usuń
  12. również lubię mieć zdjęcia w formmie papierowej, kiedyś wywoływałam, teraz odkąd zaczęła się era Instaxów i ich drukarek, postawiłam na małe kwadraciki, jednak czasem wywołuję je również w zwykłej formie, jest klimat ;)
    Co do fotoksiążek, albumów - super sprawa, fajna pamiątka, muszę w końcu się w coś takiego zaopatrzyć, ponieważ nie chce już robić większego bałaganu na ścianach haha
    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O widzisz, mnie się nawet taki Instax trochę marzy. Te kwadraciki również mam w swojej kolekcji i są one niebywale urocze. Pozdrawiam również! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie koniecznie musisz go mieć, albo lepiej - polecam Ci jednak zainwestować w drukarkę do niego, jest wygodniejsza i bardziej praktyczna (jak coś u mnie możesz znaleźć recenzję, jeśli będzie Ci ona potrzebna) :)

      Usuń
  14. Też wywołuje zdjęcia, łatwiej odszukać je w albumie. Czasem tworzę fotoksiążki, ale najczęściej sięgam po najbardziej tradycyjną z form.

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki album to piękna pamiątka. Mam tyle zdjęć z różnych wyjazdów, że nie wiem czy potrafiłabym sie zdecydowć.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już dawno się zastanawiałam nad wywołaniem tam jakiś fajnych zdjęć. Widziałam wiele opinii na temat super jakości odbitek więc może się w końcu skuszę jak zbiorę fotki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę w końcu przejrzeć zdjęcia z wakacji i też je wywołać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja się boję usiąść do segregacji i wyboru zdjęć, mam ich za dużo, w każdym miesiącu obiecuję sobie, że siądę i to ogarnę, ale zdjęć jest coraz więcej...

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham wywoływać zdjęcia! To dla mnie bardzo ważne, dzięki temu mogę zachować wspomnienia na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię wywoływać zdjęcia więc chętnie skorzystam z kodu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam tworzyć fotoalbumy, mam również album od Labilab 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam zachowywać wspomnienia w takiej postsci. Piękne mają te albumy

    OdpowiedzUsuń
  23. JA co jakiś czas wywołuje zdjęcia :) Uwielbiam takie wywołane zdjecia trzymać w ręku ;) To zupełnie co innego niż przeglądać w telefonie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niedawno zrobiłam sobie taki albumik że zdjęciami ale z innej firmy :) Fajna pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham robić zdjęcia, jeszcze bardziej być na nich. uwielbiam flesze kamery , mam również kilka albumów , ale teraz robię na komputer

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja na przeróżnych dyskach mam sporo starych zdjęć z różnych wycieczek, wyjazdów. Od kiedy pojawiła się taka możliwość, w zasadzie przestałam zdjęcia wywoływać, co było błędem, gdyż teraz miejsca jest coraz mniej, część zdjęć się pousuwała, poginęła, a w tym momencie, aby wywołać je wszystkie potrzeba by było naprawdę sporo pieniędzy. Taka książka na pewno byłaby świetną opcją dla mnie, aby wywołać zdjęcia właśnie w formie albumu tego typu.

    Pozdrawiam Cię serdecznie,
    Amelia

    OdpowiedzUsuń
  27. Na mnie czeka zrobienie fotoalbumu z wakacji i odwlekam to już prawie pół roku, kompletnie nie mam weny się za to wziąć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy napisany komentarz, który niezmiernie mnie cieszy. Blog to również nawiązywanie małych konwersacji, dlatego zachęcam do jak najczęstszego komentowania. Staram się zawsze odpowiadać na komentarze i odwiedzać z nich wszystkie blogi, więc nie zapraszaj ani nie wysyłaj linku, bo i tak to usunę. :)

Copyright © 2016 Niebieska Niezapominajka , Blogger