29 listopada 2019

3-dniowy detoks Sportfood - soki jako idealny dodatek do diety

3-dniowy detoks Sportfood - soki jako idealny dodatek do diety


Niedawno miałam okazję wypróbować soki marki Sportfood, która oferuje 1- lub kilkudniowe diety, oparte tylko na sokach. Ja skorzystałam akurat z 3-dniowej.


Jak stosowałam 3-dniową dietę sokową?



Zacznę od tego, że osobiście postanowiłam wykorzystać tę 3-dniową dietę sokową w inny sposób, bowiem soki były dla mnie dodatkiem do mojej zróżnicowanej diety i poza nimi jadłam normalnie, jak zawsze. Nie chciałam przez te całe 3 dni spożywać tylko i wyłącznie soków, ponieważ mój organizm domaga się ode mnie sporej ilości białka, więc soczki stały się genialnym uzupełnieniem. 



Czym są soki Sportfood?



Sportfood jest producentem naturalnych soków owocowo-warzywnych. Soki są robione ze świeżych, pełnowartościowych produktów, ale też wyciskane metodą cold press, czyli tłoczenia na zimno, bez pasteryzacji. Przyznam szczerze, iż bardzo mi to przypasowało, bo jestem osobą, która stara się zdrowo odżywiać, a warzywa i szczególnie owoce są mile widziane w mojej codziennej diecie!



W zestawie znalazłam 3 wody kokosowe, które, niestety, nie przypadły zbytnio moim kubkom smakowym do gustu, ale świetnie sprawdziły się jako baza do płatków jaglanych czy owsianych, oraz 15 soków o pojemności 500 ml.

Soki są przepyszne (choć nie wszystkie, bo niektóre warzywne mi nie odpowiadały), a moim ulubieńcem stał się Święty spokój. Bardzo smakowała mi także Szczupła talia. ☺




Co zauważyłam po piciu soków?


Na pewno to, że miałam więcej energii! A samo ich picie było przyjemnością. Soki te to zdecydowanie genialny zamiennik słodyczy i na pewno spodoba się wielu osobom prowadzący zdrowy styl życia. ;) Myślę, że na wiosnę zrobię sobie już taki pełny, stricte 1-dniowy detoks.☺



Tym wpisem chciałam pokazać Wam, że taki detoks sokowy nie musi być tylko stricte detoksem, ale też uzupełnieniem naszej diety. Jeśli zainteresowały Was soki Sport Food, to odsyłam Was na ich stronę. (klik) Bardzo polecam! ☺



Pozdrawiam, Niebieska Niezapominajka ♥


16 komentarzy:

  1. To mogłoby być dla mnie. Nie całkowicie zmieniona na detoks dieta, ale właśnie np. soki będące uzupełnieniem. Soki bardzo lubię :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli to samo co u mnie! W takim razie bardzo Ci polecam spróbować. ♡ pozdrawiam 💋

      Usuń
  2. Miałam możliwośc testowania tych soków, są naprawdę dobre :) Mój ulubiony smak to był chyba z pomarańczą :)

    Pozdrawiam,
    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszelkiego rodzaju soki, więc na pewno z chęcią bym je wypiła. Hm, taki detoks to mega ciekawa sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie soki to fajna sprawa, zwłaszcza, gdy samemu nie ma się możliwości zrobienia takich w domu, ale skoro były dodatkiem, to wtedy już chyba nie można mówić o detoksie ;*. Jestem ciekawa, jak taki prawdziwy detoks by wyglądał, ale jak na razie też bym się na niego nie zdecydowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wypróbuję, ale też jako dodatek do normalnej, zdrowej diety. Uwielbiam soki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyyyszna dieta <3 Soki nie tylko dobrze wyglądają, ale i smakują!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja takich detokstów nie lubię, ale jesli miałabym taki sok dodać do obiadu czy posiłków to już jak najbardziej ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym nie dała rady caly dzień tylko na sokach. Mogłabym nim zastąpić 1 lub 2 posiłki w ciagu dnia

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam podobny detoks innej marki i żeby recenzja była rzetelna to pomęczyłam się cały dzień. Ale był trudny do wytrzymania. Jako tak po soki nie sięgam, wolę zjeść cały owoc. Przynajmniej się najem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam na jednodniowym detoksie właśnie od Sportfood Soki i... niestety, musiałam zjeść jeden normalny posiłek przez zawroty głowy. Ale przyznaję, że ogólnie czułam się lepiej po diecie płynnej. Soki są naprawdę smaczne, choć słodkie. Moim faworytem jest szczupła talia, a do kokosowego też nie mogłam przekonać się:)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy napisany komentarz, który niezmiernie mnie cieszy. Blog to również nawiązywanie małych konwersacji, dlatego zachęcam do jak najczęstszego komentowania. Staram się zawsze odpowiadać na komentarze i odwiedzać z nich wszystkie blogi, więc nie zapraszaj ani nie wysyłaj linku, bo i tak to usunę. :)

Copyright © 2016 Niebieska Niezapominajka , Blogger