5 kwietnia 2019

Paznokcie| lakiery Orly Color Blast


Cześć! W dzisiejszym wpisie chcę pokazać Wam moje paznokcie, do których pomalowania użyłam lakierów marki Orly. Zapraszam do czytania. ❤




Moja mała kolekcja lakierów z Orly powiększyła się ostatnio między innymi o 2 kolory z serii Color Blast. Pierwszy z nich, Baby Pink Creme (50012), piękny jasny róż, to lakier do frenchu, ale użyłam go trochę w innym celu, o czym zaraz napiszę. Drugi zaś, Ultra Pink Creme (50064), jest z kolei cudownym, mocniej różowym odcieniem.


Na wszystkie paznokcie, oprócz jednego u każdej ręki, nałożyłam 3 warstwy koloru Ultra Pink Creme- wskazujące paznokcie pokryłam dwoma warstwami tegoż lakieru, a zamiast trzeciej pomalowałam je kolorem Baby Pink Creme, który nadaje się właśnie do takiej kombinacji.
Ultra Pink Creme jest bardzo dobrze kryjącym lakierem, a do tego takim ślicznym. Świetnie mi się z nim pracuje.

Jak podoba się Wam mój skromny manicure? Pochwalcie się swoimi aktualnymi kolorami paznokci. ❤

5 komentarzy:

  1. Kolorki bardzo ładne ;) Ale jednak wolę lakiery, gdzie wystarczają 2 warstwy. Dla mnie konieczność nałożenia 3 to już nie jest dobre krycie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczą 2, jednak ja wolę, gdy nakładam 3 warstwy :)

      Usuń
  2. Śliczne kolory. Ja mam aktualnie na paznokciach blady róż z shimmerem oraz złoto.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny manicure i zdjęcia.

    Lubię Orly, od pewnego czasu to moja ulubiona firma lakierowa.

    Znam Cię tyle czasu z Instagramu, a nie wiedziałam, że masz bloga. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja również! :)
      Ja też nie wiedziałam, że masz bloga :)

      Usuń

Dziękuję za każdy napisany komentarz, który niezmiernie mnie cieszy. Blog to również nawiązywanie małych konwersacji, dlatego zachęcam do jak najczęstszego komentowania. Staram się zawsze odpowiadać na komentarze i odwiedzać z nich wszystkie blogi, więc nie zapraszaj ani nie wysyłaj linku, bo i tak to usunę. :)

Copyright © 2016 Niebieska Niezapominajka , Blogger