18 grudnia 2020

Stolik pod laptop - ciekawy dodatek do pracy zdalnej

Od jakiegoś czasu myślałam nad zaopatrzeniem się w stolik pod laptop, bo wygodnie mi jest pracować na tym urządzeniu, podczas gdy trzymam je na kolanach. 


Kiedy przeglądałam stronę sklepu Edinos, trafiłam właśnie na ten stolik i pomyślałam, że to świetna okazja, by go wypróbować. Sklep ten ma w swoim asortymencie meble i dodatki do wyposażenia wnętrz.




Stolik dostępny jest w kilku wersjach kolorystycznych. Ja wybrałam tę białą. Sam produkt jest lekki i ładnie wykonany.

Mam też dla was kod rabatowy dający 50 zł rabatu: ,,edinos50".

Jaką formę pracy przy komputerze preferujecie - biurko czy może trzymając laptop na kolanach? Jestem ciekawa. :) 

4 komentarze:

  1. Ważne właśnie mieć taki stoliczek, bo laptopy maja to do siebie, że w pościeli niesamowicie się grzeją i może dojść do jego przegrzania, a nawet wybuchu baterii!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki stolik mi też by się przydał :) Zdrowych i Radosnych Świąt Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki stolik jest bardzo ułatwia pracę na łóżku, zwiększa komfort i bezpieczeństwo. Ja przymierzam się do tego, aby wykonać stolik DIY na kółkach, dosuwany do łóżka, zobaczymy jak mi to wyjdzie, ale ten od Edinos wygląda nardzo fajnie.

    Pozdrawiam serdecznie, Melka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy napisany komentarz, który niezmiernie mnie cieszy. Blog to również nawiązywanie małych konwersacji, dlatego zachęcam do jak najczęstszego komentowania. Staram się zawsze odpowiadać na komentarze i odwiedzać z nich wszystkie blogi, więc nie zapraszaj ani nie wysyłaj linku, bo i tak to usunę. :)

Copyright © 2016 Niebieska Niezapominajka , Blogger