16 czerwca 2018

Mus do ciała Organic Shop

Hej :)

Dzisiejszy wpis będzie poświęcony pewnemu produktowi do ciała, czyli truskawkowemu musowi z Organic Shop.



Opakowanie
Plastikowe pudełeczko, o pojemności 250 ml; przezroczyste, dzięki czemu, bez wyjmowania wieczka, widać, ile produktu zostało. Jest troszkę trudne do otwierania i zamykania. 




Zapach
Bardzo ładny, podobny do truskawkowego jogurtu. :) Czuć wyraźnie ten owoc i taką mleczność. Również jakiś czas po nałożeniu jest wyczuwalny na skórze.

Konsystencja

Lekka, przyjemna, a jednocześnie dość zbita- nie spływa po nałożeniu, ale też nie jest wręcz tępa ani twarda. Mimo jasnoróżowego koloru, nie brudzi ubrań. Idealnie się rozsmarowywuje, a także szybko wchłania. 

Skład
W 99% są to naturalne składniki.




Tradycyjnie, pierwszy z nich to woda. Kolejne 4 składniki tworzą na skórze nietłustą warstwę okluzyjną, czyli działają nawilżająco, zapobiegając utracie wody bądź ograniczając jej nadmierne odparowywanie: kokaprylan (emolient), stearynian glicerolu (emulgator), alkohol cetylostearylowy (emolient) oraz hydrolizat skrobi kukurydzianej (substancja nawilżająca). Masło shea (ma bardzo dużo właściwości, jak i funkcji), gliceryna (składnik nawilżający), triglicerydy kwasu kaprylowego i kaprynowego (substancja zmiękczająca i wzmacniająca naskórek), oktylododekanol (naturalny alkohol tłuszczowy, emulgator i emolient), ekstrakt z owocu truskawki, hydrolizowane proteiny mleczne (humektant), ekstrakt z owocu maliny, miód pszczeli (działa silnie nawilżająco), tokoferol czyli witamina E (przeciwutleniacz), guma guar (zagęstnik), stearyloglutaminian sodu (emulgator), alkohol benzylowy (konserwant), kwas dehydrooctowy (konserwant), benzoesan sodu (konserwant), sorbinian potasu (konserwant), kwas cytrynowy (regulator pH), kompozycja zapachowa, zapach skórki cytrynowej, zapach konwalii, zapach pelargonii, tlenek żelaza (naturalny pigment).




Cena i dostępność 
Koszty wahają się zależnie od sklepu. Z reguły jednak jest to ok. 8 zł. Łatwo dostępny.

Moja opinia 
Uwielbiam ten mus, jego delikatną konsystencję i zapach. Bardzo dobrze nawilża, a co ważne- efekt ten utrzymuje się na dłużej, a nie tylko na chwilę.

Jest jednym z najlepszych kosmetyków i najbardziej lubianym przeze mnie produktem do ciała. Bardzo tani jak na tak świetną jakość. Wydajny. Poza opakowaniem nie mam do niego żadnych zarzutów. Moj faworyt. Naprawdę polecam. 


Dziewczyny, znacie? Miałyście to cudo? :)






Źródła funkcji składników:
https://sylveco.pl/
http://wizaz.pl/

3 komentarze:

  1. Zastanawiałam się nad nim ostatnio, ale nie wzięłam, jak widać warto.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go, ale nie było szału. Liczyłam na lepszy zapach, konsystencja też dla mnie była bardzo rzadka.. Miałam wrażenie, że u mnie też długo się wchłaniał i mocno smużył :D Ale ich peelingi bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie miło akurat miło zaskoczył :) tylko trochę słabe do otwierania opakowanie :D

      Usuń

Dziękuję za każdy napisany komentarz, który niezmiernie mnie cieszy. Blog to również nawiązywanie małych konwersacji, dlatego zachęcam do jak najczęstszego komentowania. Staram się zawsze odpowiadać na komentarze i odwiedzać z nich wszystkie blogi, więc nie zapraszaj ani nie wysyłaj linku, bo i tak to usunę. :)

Copyright © 2016 Niebieska Niezapominajka , Blogger