3 lipca 2018

PACZKA OD ELFY PHARM


Hej! :)

Kilka dni temu przyszła do mnie paczka z wygraną w konkursie u Elfa Pharm, o czym zdążyłam poinformować już na moim Instagramie Nigdy nie miałam okazji być w posiadaniu czegoś z ich asortymentu. Produkty, które otrzymałam to mini kosmetyki z serii O'Herbal i Vis Plantis- Basil Element. 




W ich skład wchodzi:


  1. relaksujący żel pod prysznic z lawendą
  2. odżywczy balsam do ciała z ekstraktem z goji
  3. wzmacniający szampon przeciw wypadaniu włosów
  4. wzmacniająca odżywka przeciw wypadaniu włosów. 

Kosmetyki te zamknięte są w wygodnych i przyjemnych buteleczkach o pojemności 75 ml. Bardzo ważne dla mnie jest to, że są one przezroczyste, dzięki czemu będę mogła na bieżąco śledzić, ile produktu jeszcze zostało. Ich składy cechują się przyzwoitością, a szata graficzna przyciąga uwagę (zwłaszcza ta szamponu i odżywki). :) 



Najbardziej jestem ciekawa, jak sprawdzi się odżywka do włosów oraz tego, czy faktycznie ograniczy ich wypadanie. Czytałam w Internecie opinie dziewczyn, które jej używały i w większości były to recenzje, gdzie produkt ten wywołał zachwyt jego posiadaczek, rzeczywiście hamując wypadanie włosów.  Oby stało się tak i w moim przypadku. :)
Szampon natomiast zaczęłam już testować i muszę przyznać, że niedługo pojawi się jego recenzja na blogu. Pozostałych produktów jeszcze nie stosowałam. Oczywiście, wszystkie te kosmetyki ujrzą tutaj światło dzienne, ale pierwszeństwo dam szamponowi. 



Jesteście ciekawe tych produktów? A może miałyście okazję któryś z nich testować bądź jakiś inny z tej firmy? Konieczcie napiszcie! :)





8 komentarzy:

  1. Gratulacje wygranej! Super sprawa. Nigdy nie słyszałam o tych produktach. Fajnie że dostałaś miniaturki, mogą się przydać na wyjazdach, wakacjach. Wtedy wygodniej to zabrać, zajmuje mniej miejsca no i możesz szybko zużyć i miejsce w walizce zająć pamiątkami :D. Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) dokładnie, w sam raz nadają się do testów :D super, recenzje pojawią się za jakiś czas ;)

      Usuń
  2. Miałam miniaturkę odżywki do włosów, kupiłam sobie na wyjazd. Była tak gęsta, że miałam problemy z wydobyciem jej z buteleczki, ale ogólnie była dobra.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe produkty, gratuluję wygranej! Ja też jeszcze nie miałam okazji testować nic tej firmy więc chętnie przeczytam recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy napisany komentarz, który niezmiernie mnie cieszy. Blog to również nawiązywanie małych konwersacji, dlatego zachęcam do jak najczęstszego komentowania. Staram się zawsze odpowiadać na komentarze i odwiedzać z nich wszystkie blogi, więc nie zapraszaj ani nie wysyłaj linku, bo i tak to usunę. :)

Copyright © 2016 Niebieska Niezapominajka , Blogger