20 czerwca 2018

Oczyszczający żel węglowy do mycia twarzy z Bielendy

Cześć! :) 

Tym razem kilka słów o kosmetyku do twarzy- oczyszczającym żelu do mycia twarzy z Bielendy.


Opakowanie


Buteleczka z wygodnym atomizerem, o pojemności 195 g. Jej przezroczystość pozwala zobaczyć, ile produktu zostało.

Oczyszczający żel węglowy do mycia twarzy z Bielendy


Konsystencja

Bardzo przyjemna, niby żelowa i gładka, o czarnym kolorze (jak na węgiel przystało :)).


Zapach

Według mnie, pachnie arbuzem. :)


Cena i dostępność


W Rossmannie na promocji można go kupić za mniej niż 16 zł. Łatwo dostępny. 

Wydajność

Dobra. Buteleczka starcza na dosyć długo.

Skład

Czarny pigment aktywnego węgla- jest on tutaj głównym składnikiem i znajduje się stosunkowo wysoko, bo już na 5. miejscu. 


Oczyszczający żel węglowy do mycia twarzy z Bielendy


Poza tym mamy wodę, glicerynęłagodną substancję myjącą, składnik konsystencjotwórczy, witaminę B3, emulgator oraz regulator pH. Ponadto konserwant i stabilizator, substancję zapachową, a także dwie substancje konserwujące.



Obietnice producenta

"Oczyszczający żel węglowy do mycia twarzy o działaniu detoksykującym szybko i skutecznie myje i odświeża cerę mieszaną i tłustą. Usuwa zanieczyszczenia, makijaż i nadmiar sebum. Innowacyjna formuła oparta na naturalnym aktywnym węglu skutecznie oczyszcza skórę z toksyn, odblokowuje i zwęża pory. Zapobiega powstawaniu wyprysków, ładnie matuje i odtłuszcza błyszczącą skórę."


Działanie

Dobrze oczyszcza i odświeża skórę. Nie zauważyłam, aby zwężał czy odblokowywał pory. Nie stosowałam go do demakijażu, ale podejrzewam, iż raczej nie sprawdziłby się w tym celu, więc nie rozumiem, po co producent napisał o usuwaniu makijażu, skoro nie jest to żel micelarny, tylko po prostu żel do mycia twarzy, chyba że chodzi o jego resztki, to wtedy jak najbardziej pomoże. Po kilku miesiącach ciągłego stosowania kosmetyk mnie najzwyczajniej w świecie zapchał, a początkowo wydawał się świetnym produktem. Ponadto zapewnienia producenta są wygórowane.

Moja opinia

Mimo że żel ten jest przeznaczony do cery mieszanej i tłustej, ja jako posiadaczka cery suchej, wrażliwej i trądzikowej, mam wrażenie, że produkt ten w pewien sposób nawilża moją twarz, a nie wysusza, co dla mnie jest dużym plusem. Być może powoduje to ta konsystencja, którą określiłabym także jako wręcz aksamitną. Po umyciu nim twarzy czuję wyraźne odświeżenie oraz małe zmatowienie, ale nie jest ono takie, żebym czuła ściągnięcie, wręcz przeciwnie - nic się takiego nie dzieje. Moja buzia jest rzeczywiście gładka po jego użyciu. Tak jak wspomniałam wcześniej, pięknie pachnie arbuzem, choć składniki tego żelu nie mają nic wspólnego z tym owocem. Jednak po zużyciu 3 buteleczek produktu zauważyłam, że mocno mnie on zapycha. Nie polecam stosowania na dłuższą metę osobom z problematyczną cerą. 


Używałyście? Jak Wam się sprawdza/sprawdził? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy napisany komentarz, który niezmiernie mnie cieszy. Blog to również nawiązywanie małych konwersacji, dlatego zachęcam do jak najczęstszego komentowania. Staram się zawsze odpowiadać na komentarze i odwiedzać z nich wszystkie blogi, więc nie zapraszaj ani nie wysyłaj linku, bo i tak to usunę. :)

Copyright © 2016 Niebieska Niezapominajka , Blogger